söndag 23 september 2012

Trädgårdsvisning

Hej!
Jag hade glömt att det var en trädgårdsvisning idag! Åkte förbi skylten och gjorde tvärnit.
 
Insåg snabbt att jag måste hem och hämta kameran, för detta var den absolut vackraste trädgården jag sett i år!
 
En ganska liten trädgård som verkligen kändes ombonad och personlig!
 
Nya saker bakom varje krök.
 
Man blev hela tiden nyfiken på vad som skulle komma härnäst!
 
Små stigar och små sittplatser.
 
Fokus på blad på buskar, träd och perenner. Spännande kontraster på bladformer och nyanser!
 
Vindruvor i ett tak vid en uteplats vid huset.
 
Ljuvliga rosor...
 
Så fantastiskt fint och stämningsfullt!
 
Kram Anna

9 kommentarer:

Maj sa...

Ser jättemysigt ut! //M

Anonym sa...

Vilken underbar trädgård.
Kram Birgitta

Maria sa...

Vad kul när man hamnar på sådana härliga visningar.
Önskar dig en fin och skön söndagseftermiddag och kväll, Kram Maria

Änglarum sa...

Vilken trädgård! tur du hämtade kameran ;=) ha en fin kväll kram Jessica

Ewa`s Galleri sa...

Vilken härlig trädgård ,så skulle jag vilja ha det mycket växter och små gångar och mysiga sittplatser ,istället för massor av gräs att klippa
ha en skön start på veckan

Unknown sa...

Åh så vackert, gillar verkligen sådana här trädgårdar.

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

VisaLiza sa...

Vilken otroligt vacker trädgård. Det är ju något sådant jag ser framför mig när jag tänker på hur jag vill ha vår trädgård hemma. Förstår att kameran behövde hämtas. /Liza

Sofia sa...

Åh, vad fint! Önskar man hade en så perfekt trädgård... Min är ju mer lantlig och vild!
Kram på dig!
Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

den ser underbar ut...
ha en bra vecka
Kram Rosa