torsdag 6 september 2012

LYX!!!

Hej!
Detta är en lyxig dag... Släppte av barnen vid skolan 8.30, sedan direkt ut i skogen för ett joggingpass 1 tim. Hem och duscha och så...
 
Ner till kallbadhuset.
 
Där finns ett spa som heter "Mitt i sjön"
 
I julklapp fick jag nämligen ett presentkort på en helkroppsmassage! 
Så ljuvligt avkopplande det var att bara ligga och slappna av i 50 minuter fullständig egen-tid! Sån´t här kostar jag aldrig på mig själv - då är det bra att man har en sambo som gör det!:)
 
Åsunden låg spegelblank, solen skiner...Kan detta bli annat än en bra dag?
Kram Anna

9 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Åh så skönt med lite lyx. Det skulle man behöva lite oftare. Ser ut att vara ett härligt ställe.
Du jag har skickat en beställning till dig.
ha nu en skön torsdag och ett skönt vecko slut.
Kram Pernilla

Lilla Källängen sa...

Oj vilken dag! Härligt att unna sig lite ibland, det måste man:-)
Ha en fin torsdag
Kram Annei

www.InWhite4You.se sa...

Hej snälla du. Måste be lite om ursäkt för att jag inte hann se din utställning. Det var så otroligt mycket att ta itu med den dagen och pratade med massa grossister och beställde mycket så vi hann inte. Hoppas du har fått många och nya kunder som vill köpa allt ditt fina.
Kram Lena

Unknown sa...

Åh så härligt lyxigt, och visst är det en av de bästa julklappar man kan få, sådant man inte unnar sig själv men ack så väl behöver.

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie

Änglarum sa...

Måste börja med att tacka för det fina innehållet i mitt fina vinst paket ♥ och vilken mysig fm du hade!kram Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Skönt med en dag för sig själv så där ..det behöver vi unna oss mycket mera av än vad vi gör ( i alla fall är jag det och jag tror de flesta av oss är dåliga på att sköta om oss själva så

Ha en trevlig helg
Kram Rosa

Flickorna i Mellby sa...

Vilket ställe!
DET kallar jag en bra början på dagen!!!
Stor kram från
Ann

Eva Agnes sa...

Grattis till den dagen Anmna.
Den var du väl värd.
Kram och skön helg
Eva

Anonym sa...

Det är inte utan, än jag blir lite avundsjuk... så härligt det låter. Alla behöver lite egen-tid ibland, vilken härlig dag du har haft.
Kram Birgitta