tisdag 25 september 2012

Alingsås, Herrljunga

Hej!
Igår var jag på kundbesök! 
Det blev bara 2 besök och båda är i grunden blomsteraffärer, men har även mycket annat vackert!
Var på Fägring stor i Alingsås först, hos góa Berit! En tjej med oerhört mycket kreativitet i sig!
 
Ovanför det fina skåpet har hon skapat vackra tavlor!
 
Med hjälp av mina små ordspråk har hon gjort mycket personliga verk!
 
Det var ju lite så jag hade tänkt man skulle göra med dessa små lappar! Skapa!
Färden gick vidare till Blomsterkällaren i Herrljunga.
 
Jag var där i våras också, och det är en väldigt fin butik med olika avdelningar!

Mycket vitt - mycket vackert!
Kram Anna

5 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Vilka härliga ställen du besökt
Mycket fint att njuta av
Ha en skön kväll

Maj sa...

Tänk att det finns så många fina butiker. Triggar jag-vill-ha känslan//M

Unknown sa...

Vilken mysig butik du har besökt. Ha en härlig dag kram Beijan

Torpliv sa...

Om jag av någon anledning skulle vara tvungen att flytta, så skulle det nog bli till Alingsås. Älskar den staden, där är så mysigt! Men jag ser att jag har missat att besöka ett guldkorn, så det får jag göra nästa gång jag åker dit.
Tack för tipset!
Ha en fin dag, Anna!
Kram Petra

Härliga Livet sa...

Vilket underbart jobb du har, att få besöka så många fina ställen.
Men det ligger ju massor med jobb bakom =)
Ha en härliga dag.
Kram Pernilla