måndag 3 september 2012

Septembertävling!

Hej!
Då kör vi septembertävlingen direkt! Som vanligt produkter från min grossistfirma "Annas idéer"
Extra fina priser denna gång, så var med!
 
1:a pris 
1 handduk i fint halvlinne med änglamotiv. 
1 ljuvlig anteckningsbok som Eva Agnes designat.
1 kärleksdikt på mitt handgjorda papper med rosbakgrund. 
1 receptkort "Ananaspaj" på handgjort papper.
2:a pris
1 receptkort "Kladdkaka" tryckt på handgjort papper.
1 Eva Agnes-kort i A5-format.
1 liten bedårande anteckningsbok med Eva Agnes design
1 kylskåpsmagnet med ros.

Lotten drar jag den 30 september!
1 lott = 1 kommentar i detta inlägg
2 lotter = 1 kommentar + länk från din egen blogg!
Lycka till!
Kram Anna

40 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha då prövar vi lyckan igen då.
1 st lott, Tack!
// Britta
bam@bahnhof.se

mamsegumman sa...

1 st lott tack. Carina

Betongglädje sa...

Hej!
Är gärna med på 1 lott, kan inte länka längre då det inte går att lägga bilder i kanten!!
Massor av fina vinster iaf!
Ha det fint!
KRAM Camilla

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan klart att man vill vara med ..tar 2 lotter

Kram Rosa

Härliga Livet sa...

Nytt försök att vinna utav dina fina saker. 2 lotter till mig tack.
Kram Pernilla

Torpliv sa...

Jag är gärna med i fina utlottningen och länkar hos mig =)
Ha en bra dag, Anna!
Kram Petra

Unknown sa...

Wiiiii jag vill vinna (som alltid) två lotter tack;)

Kram
Annie

Maj sa...

Vilka fina vinster du har! Tar en lott och håller tummarna! //M

nattugglan sa...

jag vill oxå pröva lyckan att vinna så fina saker!Tar 2 lotter o länkar från bloggen min..ha en bra dag!/Christine

Elina sa...

Länkat till din tävling på min blogg. håller nu tummarna med 2 lotter :)

Anonym sa...

hej
jag vill också vara med o tävla med en lott
Kaj-sa
kajenn44@yahoo.se

Titti sa...

Prövar lyckan igen att ha chans att vinna dessa fina saker. Tar två st lotter. Kika gärna in hos mig & delta i min lilla utlottning om du vill. Ha en fin dag .

Parfymista sa...

Vill gärna vara med!

Min länk till din tävling ligger i min högermarginal: http://nummernio.blogspot.se/

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Vita Magasinet sa...

Så skönt för dig med mysig egentid! Det är du värd. Såklart vill jag gärna vara med i din utlottning med två lotter.

bittan sa...

Hej !
Visst vill jag vara med oxå .
bittan4@gmail.com

Monika Gustavsson sa...

1 lott till mig! Jag är gärna med!

vh
Monika G
utsikten79@telia.com

ANNIKA sa...

Är såklart med och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

Anette sa...

Halloj Anna ;)
Svårt att låta bli att vara med i dina fina utlottningar,dina saker är ju underbara:)
Jag tar full pott 2 lotter.
Ha en fin kväll.
Kram Anette

Anonym sa...

Hej
Få se om man har bättre tur denna gång. 1 lott blir det.Du har en så härlig sida.
kram birgitta.55@hotmail.com

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Jag tar gärna 2 lotter, tack!

Kram Susanne

Anonym sa...

Hej. Jag skulle gärna vinna. En lott tack. gunillaahlander@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med och håller koll på om jag vinner.
Maria K.

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med på din tävling!
Såååå fina vinster!
1 st lott, tack!
// Britta
bam@bahnhof.se

Livingroom sa...

Med i utlottningen med två lotter. Vilken härlig blogg du har. Såå inspirerande. Kommer gärna tillbaka hit..

Unknown sa...

Måste bara pröva lyckan 2 lotter blir jag jätte nöjd med. Ha en underbar dag kram Beijan

Anonym sa...

hej, vill vara med i utlottningen med 1 lott. hälsn Annevi
annevi52@hotmail.com

Laura sa...

Vill gärna vara med med 1 lott :)
/Laura

Unknown sa...

Hej klart jag vill vara med och pröva lyckan att vinna så jag tar 2 lotter kommer lägga tävlingen på min sida ( har en utlottning själv av ett mycket vackert litet kakfat)
Håller mina tummar / Nina

Curlingmor sa...

Hej klart jag vill vara med och pröva lyckan att vinna så jag tar 2 lotter kommer lägga tävlingen på min sida ( har en utlottning själv av ett mycket vackert litet kakfat)
Håller mina tummar / Nina

Anonym sa...

Hej hej! Vad roligt med en utlottning och åh så vackra saker.Jag tar 1 lott. Måste passa på att säga att du har en väldigt fin blogg och du ger mig så mycket tips och idéer. Tack!
Ha det bra!
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej! Jag vill självklart vara med in din utlottning. Du har sååå mycket fint. Jag tar 1 st lott tack.
Kram
Alexandra
Alexandra.erik@hotmail.com

blockethuset sa...

Å vad vackert...jag vill vinna..en lott(har inte lärt mig att länka än..)

tiiti66 sa...

Hej
Jag är också gärna med. En lott, tack.
teijadotlentoatelisanetdotfi

Lisan sa...

Hejsan, vilka underbara saker du lottar ut. naturligtvis vill jag vara med på detta. Tar två lotter direkt och lägger in dig i min blogg. Kramis Lisan

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din fina utlottning.Hälsningar Annika, hosaby@live.se

Anonym sa...

vill gärna va med i din fina utlottning, med 1 lott/ Sabina
sabina197211@hotmail.com

lentoemo sa...

Du har rätt, priserna är verkligen extra fina denna gång! Jag är gärna med igen och provar min lycka med en lott, tack.
fligh(at)luukku.com

ensu sa...

Fina priser, igen! Jag provar min lycka med en lott, tack.

Cecilia sa...

Jag är gärna med i utlottningen, har även länkat på min blogg. Så jag kniper 2 lotter :)
//Cecilia

Unknown sa...

Mukana arvonnassa. Linkitin omaan blogiini http://bikkenpilttuu.blogspot.fi/