onsdag 29 februari 2012

Vinst 2 och vem vann hos mig...?

Hej!

Idag var jag på kundbesök så jag missade tyvärr Sarah som har Storegården Countryliving som personligen skulle lämnat min andra vinst! Så typiskt! På trappan låg detta fina paket! Sarah har en ljuvlig på-landet-butik som jag varit på besök i en gång för några år sedan.

Med en otroligt vacker engelsk bok! Den heter "The New Eighteenth Century Home" Som du skrev på kortet hoppas jag vi ses en annan gång Sarah!


Jag får allt lov att visa lite fina bilder från den:





Jodå...så där skulle man ju vilja ha det!:) Tusen tack Sarah!

Nu är ni väl nyfikna på vem som vunnit tävlingen hos mig...?
Första pris - allt på bilden gick till Ellinor med bloggen Det vita pepparkakshuset!

Andra pris, ett handgjort papper med vacker text gick till Fröken Tindra!

Grattis till er båda! Hör av er med adresser!

Kram Anna

10 kommentarer:

Torpliv sa...

Tack för fina utlottningen, Anna, och grattis till vinnarna! Och grattis till din fina vinst, ser ut att vara en vacker bok med mycket härlig inspiration =)
Önskar dig en fin torsdag!
Kram Petra

Fröken Tindra sa...

Skojar du?! Tänk att jag vann hos just dig! Och ditt fina papper! Jag blir så himla glad! Jag tackar och bockar. Mailar min adress.
Ha en fin dag!
Kraaaam!

Fröken Tindra sa...

Glömde ju i rena glädjeyran, grattis till din fina bokvinst!
Kram igen!

Sarah sa...

Hej igen Anna!
Visst är boken bra...hoppas den ger dig ännu mer inspiration till dina kreationer framöver.
Vi ses.
Kram.
//Sarah

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken tur du hade! Jättefin bok... Och Grattis till dina vinnare också
Kram
Marie

Anonym sa...

Tack än en gång för en härlig utlottning och stort grattis till din ljuvliga vinst.

Önskar dig en härlig dag

Elsa och Helena sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin fin utlottning...KRAM Helena

Anette sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna :)
Tack för din fina utlottning Anna .
Kramen Anette

katha´s kortmakeri sa...

Grattis till vinsten och ett stort grattis till vinnarna!
Ha en skön helg!
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...

Grattis till vinsten och ett stort grattis till vinnarna!
Ha en skön helg!
Kram Katha