lördag 25 februari 2012

I valet och kvalet...

Hej!

Ja, så var det toaletten igen...:) Jag hade ju bestämt mig, t.o.m köpt tapet! Sandbergs Elsa.


Men jag köpte den på rea för 129:-/rulle, så den kan jag ha till kuvert.

En kund tipsade mig om en ny kollektion från Boråstapeter som heter Vintage...Hittade en med gamla texter som jag blev väldigt förtjust i...

Så nu är jag i valet och kvalet mellan söta "Elsa" som är så ljuv och gullig!

Eller "Vintage" som jag tyckte om vid första anblicken...

Kram Anna

25 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Oj vilket svårt val. Lika fina båda 2. Men jag hade nog valt "Vintage"... Lycka till. Trevlig lördag.
kram Pernilla

Maj sa...

Jag gillar alltid allt med text på, jag förstår inte varför? För min egen del tror jag att jag skulle tröttna på den rosa så Vintage skulle jag ta. Trevlig helg/M

Levindas Värld sa...

Ja ibland blir det svårt när man har flera bra alternativ :-) Jag hade nog tagit vintage-tapeten å kanske inrett med lite rosa inslag istället, då får du ju in den rosa färgen från den andra söta tapeten :-)

pepparkakshuset sa...

nu är det några dagar sen jag tittade på din toa;) vad fin och söt den blir*
jag gillar vintage tapeten den blir lite mer levande tillsammans med panelen, tror jag;))

önskar dig en skön lördag
ELLINOR

Cajsas Faster sa...

Tycker oxå Vintage var supersnygg!!

Lycka till med valet!

Kram marie

Betongglädje sa...

Vintage är finast den andra är flickrumstapet ;)Ha en fin lördag kväll!
KRAMIS

Betongglädje sa...

Vintage är finast den andra är flickrumstapet ;)Ha en fin lördag kväll!
KRAMIS

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilka fina tapeter. Jag blev verkligen förtjust i vintage tapeten. När jag senast var inne på Mamselle så såg jag att de hade tapetserat med olika tapeter från den kollektionen i butiken, så snyggt.
Lycka till!
Kram Camilla

Anonym sa...

Otroligt svårt val, avundas dig inte...

Kram Birgitta

Unknown sa...

Vintage :-)))

Kram från Eva

Parfymista sa...

Båda är fina. Till en yttepytteliten toa hade jag valt den rosarutiga. Vintage hade jag gärna sett på stora ytor...

Chokladvillan 1910 sa...

Jag har också fallit pladask för en "texttapet" från Lewis & Wood.
Din var ju jätteläcker & säkert billigare... :D
Kram Anki

Anonym sa...

Oj, vad svårt... men jag tycker nog att Vintage är finast.

Kram Birgitta

Vita Magasinet sa...

Jaa, vad svårt det är med val! Men jag älskar ord på textil eller affischer så jag tycker Vintage-tapeten var ljuvlig. Och som du säger så kan du ju använda den rutiga(som också var söt) till dina fina kuvert. Kram.

Eva Agnes sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...

Ja inte lätt att välja ens för oss som står vid sidan om. Tror på den rosa i ett så litet utrymme.
Lycka till!
Kram Katha

Vita Magasinet sa...

Hej igen!
Jo, skåpet är 38 cm brett, 40 cm högt och djup: 24 cm. Det kostar 429 kr. Har nät på dörren och är ett flugskåp. Vi kanske kör förbi Ulricehamn nästa helg då vi ev. ska hälsa på sonen där. Kram/Inggun

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det är inte lätt att välja tapet, men vintage var ju väldigt fin, och i och med att du har vitt en bra bit upp på väggen, så tror jag inte att det blir för oroligt... Har man det på hela väggar tror jag att intrycket kan bli för rörigt, men inte när det är så lite tapet som här... Du kan ju få in rosa, med att ha rosa handdukar och andra rosa attiraljer också.
Kram
Marie

Sofia sa...

Hallå!
Ja du, svårt val..... beror ju på vilken stil du vill ha på toan...
Gulligt eller mer stiligt.
Kram kram
Sofia

Elsa och Helena sa...

Jättefina tapeter bägge två, förstår att du har huvudbry.

Jag vet inte heller vilken jag skulle välja, men kanske Elsa ändå, för att få det lite varmt och ombonat.

Är säker på att vilken du än väljer blir det bra.

KRAM Helena

Flickorna i Mellby sa...

Jadu Anna. Svårt val. Den rosarutiga ger ju ett lite mjukare intryck på din söta lilla toalett, så jag hade nog gått på den. Men å andra sidan är jag ju part i målet...Jag har ju Elsa sand i köket, du vet:)
Kram, Ann

Torpliv sa...

Båda tapeterna är riktigt fina, tycker jag. Jag brukar vara ganska feg med färg, så jag hade nog valt den vackra Vintagetapeten.
Men jag hade nog också funderat lite på vad som kommer att sitta på väggarna, skåp och hyllor och hur bra de sakerna framträder mot de olika tapeterna. Vilken du än väljer tror jag att det kommer bli superfint!
Kram Petra

Lavendel o Lantliv sa...

Båda var otroligt fina, men jag hade nog valt vintage tapeten. Den måste jag kolla in också bra tips där Kram Eva-Lena

Fägring Stor Återbruk &Vintage inredning sa...

Vintage såg jag uppsatt i en butik imorse. Välj den! Om du vill ha sötare, så välj det i tavlor, pynt mm

Jessica sa...

Rätt val, om du frågar mej!

(Och så blir det ju så fiiina vit/rosa-rutiga kuvert se´n!) =)

/ Jessica, Butik Älva