onsdag 1 februari 2012

Vinnaren...

Hej!

Då var det dags att presentera januariutlottningens vinnare! Alltid lika spännande att dra lotterna...GRATTIS till de båda vinnarna!!

Första pris - allt på bilden -musmatta, disktrasa, ordspråk på handgjort papper och isskrapa går till...Sofias Bod! KUL för det är en favoritblogg!

Andra priset - isskrapa med cykelcharmör går till....Marianne med bloggen Min lilla skrubb!
Även det väldigt kul för Marianne skrev: "Med den skrapan skulle det ju kännas riktigt trevligt att skrapa rutorna nu när vintern verkar ha kommit!" Så nu får du ha det lite trevligt Marianne!:) Hör av dig med din adress!

Kram Anna

6 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning.
Ha en skön Tisdag.
Kram Pernilla♥

Anonym sa...

Stort grattis till vinnarna. Och tack för en som vanligt härlig utlottning.

Ha en skön dag

Marianne sa...

Å så glad jag blir!:)
Tack!
Kram Marianne

Sofia sa...

Ja men, kära nån!!!!
Att jag vann, så roligt!
TACK så mycket Anna, jag älskar ju dina fina saker.
Kram på dig,
Sofia
( Du har ju min adress... )

Inga-Lill W sa...

Grattis till vinnarna och tack för att jag fick deltaga.
Må gott
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Anette sa...

Grattis till vinnaren:)
Ha en fin kväll.
Kramen Anette