måndag 7 november 2011

Vacker ring!

Hej!


Då var Sollebrunnsmässan över för denna gången, här är mitt bord.


Man häpnar över kreativiteten hos en del hantverkare!


Jag köpte mig en ring i trådslöjd! Tjejen som gjort den heter Marie Andersson. Hon gör SÅÅÅ mycket fina saker! Tyvärr har hon ingen hemsida, men är någon spekulant på en ring har jag hennes mailadress! Maila mig, så lotsar jag dig vidare i så fall! Hon tar bara 40:-! Så mycket jobb för så liten peng!
Ja, det är mina egna naglar om någon undrar...:) Just nu är alla exakta, men helt plötsligt ryker en och raden är förstörd...

För att återgå till Marie hade hon flera olika varianter på ringarna och ingen är förstås exakt likadan. Jag har en ring från henne sedan innan som jag använt flitigt. Den har blivit lite mer nött och silvrig i färgen med åren, vackert det med!

Kram Anna

9 kommentarer:

Sofia sa...

Jätte fin ring! kul med trådslöjd, önskar jag också kunde sånt. Tack för de två lotterna förresten, försökte länka som du skrev, men det funkade inte. Får väl ringa dig någon gång..... Kramis Sofia

Änglarum sa...

Hej! ja tänk vad mycke duktiga hantverkare det finns! 40 kr för en ring! rena fyndet,jag återkommer med önskan om att köpa sedan) ha detgott! kramiz Jessica

Anonym sa...

En riktigt vacker ring... och riktigt billig för så mycket jobb;)

Önskar dig en skön dag

Anonym sa...

Oj, vilken vacker ring... och så billig för så mycket jobb.

Kram Birgitta

Anette sa...

Halloj Anna
Men va kul med mässa,synd att man har så långt till allt :(
Fina ringar hon gör och vilket pris sen.
Ha en härlig kväll.
Kramen Anette

Viola sa...

VIlken härlig tillställning :) och dom dära fina naglarna har jag ju fått sett i verkligheten, kramen

Lisa sa...

Hej söta..Tack för dina varma fina råd men det hanns tyvärr inte med. Men jag lovar att jag skulle behövt allt det där,hahha. Oj så underbar ring och så kul att mässa och se på allt fint som finns. Förstår att dina fina saker alltid gör succe. Ha de nu så gott hjärtat och tack för att du finns..

Kram Lisa

Anette sa...

Halloj Anna
Tack för din kommentar :)
Ja där sa du nått,lite spets över kanske skulle funka ;)tack för tipset .
Kramen Anette

Nyanser av vitt sa...

Underbar ring men hon måste ju ta mer betalt för dem :O)
Ha en fin dag vännen
Kram Agneta