fredag 4 november 2011

Mässa i helgen

Hej!

I helgen står jag som utställare på en hantverksmässa i Sollebrunn. Har varit utställare där sedan 2005, så det har blivit lite rutin nu på All Helgona helgen. Det är roligt att få träffa "slut-kunden" då och då i egen regi! Det får man ju inte när man är grossist.

Jag hoppas på mycket folk förstås! På denna mässa är det enbart handgjorda saker så här får jag enbart ha med mitt handgjorda papper.

Är det någon som läser som är i närheten så välkomna till Bjärkehallen 10-16 lör och söndag!

Kram Anna

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Anna!
Vykortet i mitt förra inlägg har jag köpt av Ylva i Skellefteå som driver Mitt änglarum. Hon säljer ju dina fina kort och handdukar!
Ha nu en underbar helg! Vädret är lite tråkigt så man får pyssla inne idag!! Kram Lotta

Home No.1 sa...

halloj hoppas det går bra för dig vännen :-) men det gör det ju såklart! Kram annica.

Eva Agnes sa...

Låter verkligen roligt.
Synd att jag bor så långt bort bara.
Kram!
Eva

Anonym sa...

Önskar att jag hade varit i närheten...

Kram Birgitta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det härligt att träffa kunder! Det blir det för mig nu med julmarknade hos Violan... Spännande och kul!
kram
Marie