torsdag 17 november 2011

Falkenberg, Harplinge, Varberg, Gånghester

Hej!

Igår var jag ute på kundbesök! Började hos Janna som har butiken Form & Interiör i Falkenberg. Denna dag var hon hemma i torpet för att måla möbler till sin butik.

Janna sitter till vänster och till höger sitter Eva! Äntligen fick jag träffa Eva som skapat min underbara kollektion "Eva Agnes Grafik" Gå in och titta på alla fina bloggar hon har! 2 underbara tjejer!!
I detta fantastiska torp har Janna lagt många timmar på renovering! Helt makalösa före och efterbilder här.

Sedan gick turen vidare till Små Ting & Heminredning i Harplinge!

Butiken var inte öppen så vi var inne i det vackra huset. Jag ångrar sååå att jag inte tog någon bild inne i huset...SÅ fint!

Här är butiken utifrån.

Färden gick sedan vidare till L Home Decor i Varberg

Här var det öppet och fullt ös med massor av kunder!

Julstämning hade smugit sig in här och där i denna underbara butik! Åker ni till Varberg, missa inte att åka hit!! En stooor gammal ladugård som renoverats till olika avdelningar/rum, alla lika fina! Mängder av härlig inredning! En gammaldags papp-ask fick följa med hem.

Fast det KUNDE fått följa med betydligt mer än så...
Sist på denna tur var Pysselskafferiet i Gånghester

Här har vi ägarinnan Christina i detta HAV av pyssel!

En STOR butik som kom det att klia i pyssefingrarna! Tror jag åker dit med döttrarna en dag, de älskar att pyssla! Kan det gå i generna tro...:)

Kram Anna

6 kommentarer:

Sofia sa...

Hej,va kul med lite tips från mina gamla hemtrakter.... På LHome Decor har jag varit, verkligen en jätte mysig butik! Ja, det följde med ett och annat hem därifrån....
Nu är det första reportaget klart i Västerviks posten!!! Titta gärna, kramisar Sofia

Rut och Signe sa...

Oj, många fina butiker. Härliga bilder.

Kram Marie

Anonym sa...

Åh pysselbutiken i Gånghester måste nog besökas inom en snar framtid... Har ju lite svårt att motstå dessa pysselbutiker, även fast de mesta vi köper är från loppis så måste man ju ändå hämta inspiration från någonstans;)

Önskar dig en härlig kväll

Lisa sa...

Hej söta.. Åhh herre jösses så mycket fint du har varit ut och sett på. Hur kan du hålla fingrarna i styr och inte få med mera hem. Fast du gör ju så mycket fint själv så. Jo nu ska jag allt bli bra så de så. Ha de gott..

Kram LSia

Nyanser av vitt sa...

Vilka härliga kundbesök vännen. Önskar dig en mysig helg.
Kram Agneta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag som var iVarberg i somras... den missade jag :(
Såg jättefint ut
Kul ändå att träffa lite nya människor.
Kram
Marie