lördag 11 februari 2012

Reportage om mig i Drömhem!!!

Hej!


Detta är det STÖRSTA som hänt mig och min lilla firma! Jag är med i nästa "Drömhem & Trädgård"!!! Den kommer ut i butik på tisdag, men vi som prenumererar har redan fått den!



Till och med på framsidan är det en liten notis!

Och det är på TVÅ hela uppslag!!! 4 sidor! Ja, hjälp - är det dröm eller verklighet!? Kan knappt tro att det är sant! I min absoluta favorit-tidning dessutom!


Så här kommer en mängd bilder ur detta reportage!


En journalist som heter Åsa Langefors och en fotograf som heter Monika Norrby var här i sensomras och gjorde detta reportage. Jag visste att det skulle ta tid innan det kom i tidningen, och räknade med att det skulle komma någon gång i sommar. Men det kom NU redan, jag visste det inte innan jag började bläddra i tidningen igår och fick syn på det!





Det är ju svårt att ta kort på text... Men man kan klicka på biden och se det större!





Min "pysselkorg" som nästan alltid är med vid TV:n på kvällarna ihop med någon beställning att vika och packa.













Det är så fantastiskt roligt detta!


Kram Anna

34 kommentarer:

Änglarum sa...

Så roligt! måste såklart köpas på Tisdag ;) ha en fin helg!kram Jessica

Country Hill sa...

Grattis vännen så roligt verkar vara ett fint reportage så jag köper tidningen på tisdag självklart.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Maj sa...

Häftigt! Grattis till reportaget/M

pepparkakshuset sa...

vad kul att vara med i sin favvotidning;)) gratulerar!!

ha en fin helg

kram ELLINOR

Camillas vita villa sa...

Hej igen!
Sååå roligt för dig, men du gör också väldigt många fina saker.
Kram Camilla

Betongglädje sa...

Åh vad kul!
Grattis! Den måste jag läsa och köpa! Ha en skön lördag!
KRAM

Torpliv sa...

Grattis, så roligt! Och i din favorittidning också, det måste kännas fantastiskt kul! Klart att det blir ett tidningsköp i veckan då =) Tänkte på dig idag när jag pysslade med min telefon som jag är så glad för. Kanske är det väl modernt, men du har inte funderat på att göra skal till telefoner? Hade varit underbart roligt att få pynta telefonen med någon av de vackra motiv vi fått se på t ex dina fina kort, disktrasor och skärbrädor.
Ha en fin kväll! Kram Petra

Maria sa...

Så roligt det måst jag ju kolla på :)
Ha nu en fin fin helg. Kram Maria

Sofia sa...

Men så roligt!!!!!!
Då måste jag ju köpa den tidningen på tisdag.
Kram Sofia

Drömmar i vitt sa...

Grattis!!! Blev glatt överraskad när jag hittade artikeln om dig i Drömhem :-) Är ett jättefint reportage..
Ha det gott vännen!
Kram Anita K

Lavendel o Lantliv sa...

Men va kul grattis, jag ska absolut köpa den och läsa Kram Eva-Lena

Härliga Livet sa...

Grattis till dig. Va roligt. Den ska inköpas på tisdag. Ha en skön helg.
Kram Pernilla

Cajsas Faster sa...

Vad kul:) Den ligger på bänken och väntar på att läsas!!
Nu ska jag göra det!

Kram marie

Och grattis!

Eva Agnes sa...

Åh Anna!
Detta var riktigt, riktigt roligt.
Skaffar tidningen på tisdag.
Väldigt fina bilder på dig och ditt "pyssel" som ju egentligen är ditt jobb.
Roligt att få hålla på med det man vill och älskar.
Stor kramar och grattis!
Eva Agnes

katha´s kortmakeri sa...

Grattis vännen!
Tur man är prenumerant...
Ha de gott och hoppas detta leder verksamheten framåt ännu mer.
Kram Katha

Anonym sa...

Än en gång stort stort grattis;) Verkligen så roligt. Det var verkligen ett underbart reportage och det är du sååå värd;)

Önskar dig en ljuvlig söndag

Maria sa...

Du har en liten gåva hos mig, ha en skön söndag kram Maria

Vita Magasinet sa...

Jättekul Anna! Blev glatt överraskad när jag läste tidningen på min altan idag. Väldigt bra reportage! Hoppas du får fler kunder nu. Har skrivit om det i min blogg också! Kram från Inggun

Viola sa...

Så himla kul :) grattis, då måste jag köpa detta blad, ha en fin vecka, kram

En av Flickorna i Mellby sa...

Anna!!!
Det här är ju över all förväntan!!!
Bilderna ser ljuvliga ut.
Stort, stort GRATTIS!
Jag bloggar gärna om dina fina alster i veckan om jag får.
Kram, Ann

Malin sa...

Vad roligt, grattis! En av mina favorit tidningar också. Då blir det till att läsa snart...

Nyanser av vitt sa...

Åh vad kul för dig kära vän. Grattis. Nu måste jag ju köpa denna tidning för just nu premnumererar jag inte på den.
Jättejättejättekul!!!
Kraaaaam Agneta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jaa så kul! Jag har sett dig!
Jag prenumererar, så jag såg det förra veckan. Maken fick tag i tidningen före mig, och sa: Här står det om en tjej som gör kort... Får jag se, sa jag... Men det är ju Anna! Så kul! Ge hit tidningen!
Grattis!
Kram
Marie

Fiffiga Systrar sa...

Men oj vad roligt!! GRATTIS!! Jätteroligt! Reportaget ser mycket fint ut! Den tidningen måste införskaffas!

Grattis! Njut av lyckan!

Kramar Emelie och Elin

Inspiration i vitt sa...

åååååå Anna vad jag är glad för din skull. Du ska ha all uppmärksamhet för allt kreativt arbete du gör. Hoppas att många många upptäcker dig och allt du gör. Jag ska genast köpa tidningen. Puss o kram/INgela.

Psst tack för att vi fick äran att vara månadens butik hos dig. du gör mig glad...

Anette sa...

Stort grattis vännen så himla kul.
Hi hi den måste jag köpa och kika i ;)
Ha ha tack för din rara kommentar hi hi klart du ska vara med i utlottningar ;)
Ha en underbar kväll.
Kramen Anette

Unknown sa...

Åhhhh Grattis! Det förtjänar du verkligen!!!!!!! KRAM

Elsa och Helena sa...

Grattis Anna till reportaget, det är du verkligen värd!

KRAM Helena

Anonym sa...

Underbart härligt!! stort grattis till dig, måste köpa tidningen i dag
allt gott // Jaana Lilla Myrten

Sofia sa...

Vill bara önska dig en
härlig Alla hjärtans-dag!
STOR KRAM,
SOFIA

Stil & Charm Lantlig inredning sa...

Jättekul Anna!

Det var ett jättetrevligt reportage med många fina bilder. Riktigt roligt att läsa. Vilken tur du har!
Hälsningar och kram på Alla Hjärtans Dag. Agneta.

Unknown sa...

Så roligt! Det ser dessutom ut att vara ett jättefint reportage med flera sidor om Dej och ditt pyssel, så då ska jag köpa den :-)

Hälsningar från Eva

LissasVita sa...

Nu blir jag byfiken,den måste jag köpa...Spännande! Kramen Lisbeth

Butik Älva sa...

Jag kunde inte heller låta bli att köpa tidningen efter att du skrivit om att du var med! :o)

/ Jessica