onsdag 22 februari 2012

Kundbesök Taberg

Hej!

Idag på förmiddagen var jag på ett kundbesök i Taberg.

Här har vi ägarinna Martina, som har den fina lilla blomsteraffären "Tinas blommor i Taberg"
Vackra blommor blandades med lite fina inredningsartiklar.

Det är så härligt med blommor! Jag jobbade ju i ungdomens år i blomsteraffär och det är verkligen ett roligt och kreativt jobb!

En kyl sprängfylld med härliga blommor!


Hur går det med lilla toaletten då? Jo, golvet laserade jag lite ljusare och mattlackade, så att det stämmer ihop med golvet utanför. Tröskeln blev vit. Rörmokaren är här idag och sätter dit toa & handfat. Nu är det snart bara pyntet och sambons jobb med spackling & tapeter kvar!

Kram Anna

11 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Anna! då var du nära mig ;)Taberg ligger ca 6 km från mig.Har faktiskt inte varit i den butiken,kanske man skulle ta en titt framöver.Kram Jessica

Anette sa...

Halloj Anna
Mysig butik:)
Så snyggt de blir på lilla toan,spännande att pynta sen :)
Ha en fin kväll.
Kramen Anette

Lisa sa...

Hej min vän..Ja vilken dröm att få vara bland blommor och inredning, suck.. Toan kommer bli så fin så ni får ha den som titttoa...

Kram Lisa

Anonym sa...

Åh att man aldrig var där när man bodde i jkpg. Härlig din toalett blir sån skillnad. Ska bli roligt och se den sen när allt härligt pynt är på plats;)

Önskar dig en ljuvlig kväll

katha´s kortmakeri sa...

Ja livet i en blomster affär kan verkligen vara helt underbart med blommor i överflöd att skapa med.
Ska bli kul att se när lilla toan är klar.
Ha en fin kväll.
Kram Katha

Torpliv sa...

Hej Anna! Så roligt att det går framåt med toalettprojektet, ser verkligen fram emot att få se hur det blir när du fått pyssla iordning där =) Må så gott!
Kram Petra

Rut och Signe sa...

Roligt med ert projekt! Kan tänka mig att det blir fint när det är klart sen. Ser så snyggt ut med det vita, vackert lantligt.

Kram Marie

Eva Agnes sa...

Grattis till toan.
Den ser ut att bli fin som bara den.
kramar
Eva Agnes

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket fina butiker du får besöka! Måste vara jättekul
Kram
Marie

lotta sa...

Så glad jag blev när jag såg reportaget om dig Anna! Det är dig väl unnt!!! Såå fint ni renoverar också! Kram Lotta

Drömmar i vitt sa...

Hej fina!
Måste vara jättekul att
besöka alla fina butiker :-)
Det kommer att bli jätte-
fint på din toalett....
Missa inte utlottningen på
min blogg...:-)
Ha det bäst! Kramar Anita K