onsdag 1 februari 2012

Kundbesök Falköping

Hej!

Efter ett ganska långt uppehåll runt jul (jag ville inte "störa" mina återförsäljare i julhandeln) var det idag dags för ett kundbesök! Så kul att få ge sig ut på vägarna igen!!

Vägen bar till en på-landet-butik utanför Falköping denna gång, och en underbar butik som heter Hem till mig

Butiken var i hela detta vackra hus och i flera plan!

Den trevliga ägarinnan Jenny tog emot mig!

Man kan knappt föreställa sig allt jobb det måste ha varit att bygga en butik i detta gamla hus!

Detta var som ett bibliotek med chesterfield-fotöljer och böcker

Det var uppdelat i olika avdelningar, den ena vackrare än den andra...

Mängder av ljuvlig inredning och fina möbler!



Badrum och köks-avdelning.

Denna butik har bara varit öppen i 2 månader, men jag känner på mig att det kommer bli succé! Åk dit om ni är i närheten!

Kram Anna

3 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! längtar efter mina utflykter nu! sårskilt efter alla dina fina tips ;) kram Jessica

Torpliv sa...

Oj, ser verkligen ut som ett mysigt ställe att besöka! Längtar till våren då det är lite roligare (och varmare!) att åka iväg på små turer. Och ni verkar ju haft en riktigt mysig helg i Göteborg, lyxigt att bli överraskad med hotellvistelse! Kram Petra

Lavendel o Lantliv sa...

Oj vilken butik, det blir säkert succe Kram Eva-Lena