onsdag 24 augusti 2011

Spännande saker på gång...

Hej!

Ville bara tala om att jag lever!:) Det har varit tyst ett tag, men responsen på mässan och höstutskicken var helt extrem! Jag är så GLAD! Det är så roligt! Springer omkring som Claras hamster i sitt hjul och bara jobbar och jobbar för att få ordning på alla order som haglat in!:) Tänk att få jobba med det roligaste jag vet! Ett privilegium!

Och så är det spännande saker på gång... Nästa onsdag kommer en reporter och fotograf hit!! De ska göra ett "Ateljéreportage" om "Annas idéer" och det kommer hamna i min favorit-tidning "Drömhem & Trädgård"!!

Reportern är frilansjournalist och ska även samma dag göra ett reportage om huset och inredning! Sedan ska hon sälja in det i någon annan tidning - vet inte vilken!

Jag går som på moln, men förstår inte hur jag mitt i alla order ska hinna städa så allt är tip-top här?? Men igår gjorde jag en lista över sektion för sektion, lite per dag så ska det väl lösa sig!

Igår tog jag en stund ledigt och kollade runt lite i bloggar, hittade denna helt FANTASTISKA husbil!!
http://romantiskahem.blogspot.com/2011/08/ni-fina-hoppas-att-ni-inte-ar-lika.html

Jag är verkligen inte för campingliv, har provat, men kände att det inte var för mig. Men denna....nästan så man blir lite sugen va??


Hinner tyvärr inte med att kolla runt och kommentera så mycket nu...

Kram Anna

17 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Grattis!!
Så kul..att det går bra för dej! Måste vara helt fantastiskt..att det man brinner för..även gillas av andra!
Lycka till med reportaget..osv!!
Ha en underbar dag!
Kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Grattis ! Vad skoj att få jobba med det man gillar .Att andra uppskattar det du gör.Ha en fin onsdag.Kram Rita ♥

Drömmar i vitt sa...

Hej söta Anna!
Kolla det funkar, jag kan äntligen kommentera din blogg :-)
Tack för senast i Jönköping. Ser såå fram emot att få hem alla fina ting jag beställde hos dig...
Jättekul att dom kommer och skriver om både ditt hem och företag..
Ha det gott och sköt om dig!
Kramar Anita K

Elsa och Helena sa...

Grattis Anna! Så roligt att det går bra med affärerna men så är du duktig också. Du får hojta till när reportaget kommer i tidningen, det vill jag inte missa:)
KRAM Helena

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Så roligt, grattis till allt! Sååå spännande med tidningsreportage, jag är inte alls avis - nääärå! ;)

Kram kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh så roligt Anna!!!!! Ett stort GRATTIS, jag förstår att du svävar på moln:))))))


Kram Susanne

Anonym sa...

Åh så roligt att det går bra för dig, fast hur skulle det kunna gå annat med de vackra korten du gör;)

Önskar dig en ljuvlig kväll

Torpliv sa...

Så roligt att det gick bra på mässan och spännande med reportage!! Grattis! =)
Här har det vägrats både husbil och husvagn, men nu kanske jag kan tänka mig att ändra uppfattning...wow...!
Kram Petra

Anette sa...

GRATTIS !!!
Men va kul att de går så bra :)förstår att dom vill ha dina saker hi hi sååå fina .
Går o tittar på mina saker varje dag .
Åhh va kul med reportage de får man inte missa .
Ha en skön kväll.
Kramen Anette

Lotta sa...

Så glad jag blir för din skull Anna. Du är verkligen värd all framgång!! Kram Lotta

Lisa sa...

All lycka till dig vännen. Håller tummar och tår för dig och alla fina saker du gör. Kommergå sååååå bra...

Kram Lisa

Änglarum sa...

Hejsan Anna! så roligt att det är full snurr hos dig :) bara att hänga på tåget,medans det går! varma kramar Jessica

Home No.1 sa...

Halloj Anna vad roligt att det blev så bra utslag!!! Grattis!
Hihi förstår att du har och göra nu, vad roligt också att Drömhem och trädgård kommer. Kram Annica.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket roligt du har att se fram emot! Och det måste vara jättekul att kunna ägna sig åt det man tycker är roligt... och få göra det hela tiden.
Kram
Marie

Eva Agnes sa...

Hej Anna!
Och tack för besök hos mig. Jag blir så stolt och glad när du gillar mina verk...
Fantastiskt roligt för dig med all respons. Förstår precis hur du känner. Det blir lättare att jobba.
Kram, Eva Agnes

Viola sa...

Gläds med dig...full rulle förstår jag..kommer en order från mig oxå men jag vänatar nog några veckor :) lycka till och städa inte ihjäl dig, KRAM

Nathalié sa...

Jättefina grejer.. Du är så duktig. Grattis =). Änglar är så himla fina, kram