lördag 6 augusti 2011

Augustiutlottning

Hej!

Då var det dags för augusti-utlottning!

Åter igen lottar jag ut produkter ur mitt eget sortiment!

Pågår t.o.m 31 augusti.

1 lott = 1 kommentar

2 lotter = 1 kommentar + länk från din egen blogg

Detta kan man vinna:

1:a pris: allt på bilden, 1 musmatta med ängel (till vänster på bilden), 1 disktrasa med pussande barnpar, och ett citat tryckt på mitt handgjorda papper "Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen"

2:a pris: 1 disktrasa med pussande barnpar

Kram Anna

45 kommentarer:

Anette sa...

Hej Anna
Klart jag är med den här gången också ,dina saker är ju sååå fina :)
Tar 2 lotter o länkar så klart.
Ha en toppendag
Kram Anette

Änglarna finns sa...

Åhh..så fina saker!
Skulle gärna vilja vara med!
Är så tacksam för en lott!
Ha en fortsatt härlig lördag!
Kram Annika

Härliga Livet sa...

Klart att jag är med igen. Du har ju så fina saker. Jag tar 2 lotter.
Ha en fortsatt skön helg.
Kram Pernilla

Torpliv sa...

Jag är jättegärna med igen, du gör så fina saker.. Länkar såklart till tävlingen!
Ha det bra!
Kram
Petra

Änglarum sa...

Klart jag är med,länkar o hoppas på tur denna gången :) trevlig forts på helgen! kramiz Jessica

Anonym sa...

Klart vi är med;) Två lotter så klart.

Önskar dig en skön dag

Annelie sa...

Hej!

Jag är gärna med i din utlottning. Du gör så fina saker...=)
Min mailadress är tottis76@hotmail.com...om det skulle behövas.
Jag har ingen blogg så jag deltar med en lott.
Ha det så bra!

Annelie

Lisa sa...

Hej gumman..Snor såklart full pott lotter och hoppas på tur i din fina utlotting..Ha de gott..

Kram Lisa

Mitt krypin sa...

Vill oxå vara med i utlottningen.
Norpar 2 lotter och länkar så klart.

Kram Anna

Fägring Stor Återbruk &Vintage inredning sa...

Hej1 Tack för hjälpen. Vill vara medi utlottningen med 2 lotter. Vi ses i Jönköping. Kram Berit

Anonym sa...

Är gärna med i tävlingen.

nettan.klar@gmail.com

freddesvitahem sa...

Åh en gullig tävling. Är gärna med och norpar åt mig 2 lotter.
Många kramar Fredde

Gratishav sa...

Jag är gärnar med,och tar en lott,tack!

Lili
mail:he-jasmine@163.com

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!
Jag är gärna med och prövar lyckan igen:) Länkar!

Kram Susanne

ANNIKA sa...

Så spännande med tävling.
Jag är med och hoppas på lyckan...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Det är charmiga saker du lottar ut.Jag vill deltaga med 1lott,tack.
Må så gott och Njut av sommaren!
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Cajsas Faster sa...

Här är jag!
Klart jag är med:)

Länkar och vill gärna ha 2 lotter!

Kram marie

Pockethexan sa...

Det blev visst lite fel för jag började kika runt i din blogg o så hmnade jag i din juni utlottn. o jag misstänker att den tävl. är avslutad...
därför gör jag ett nytt försök o anmäler mig här också med 2 lotter!

Kramis från Pockethexan som hoppas att jag har turen med mig o så är du/ni välkomna in hos mig för att få o lämna boktips!

Carita sa...

Hey, jag är gärna med i utlottningen. Fina saker!
1 lott.

Ha de bra!
mvh, Carita
turkost@gmail.com

Anna L sa...

Jag är gärna med och hoppas på turen med en lott.

hillevianna@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill få en lott i din fina utlottning. Hälsning Monika empty_heart@live.se

Lilang sa...

Nice gift! :)
2 lotter
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

ahle sa...

Hej Anna
Åhh, hur dina saker är ju så fina. Jag vill så gärna delta i utlottningen. Med en lott, tack. Jag själv har inte någön blogg att länka till, tyvärr..

Anonym sa...

Hej,

Vill absolut vara med o ha chansen att vinna något av de fina vinsterna.

Har ingen blogg.

Kicki
kicki_6310@hotmail.com

Jaana sa...

Hej Anna!

Vilka fina saker!
Jag är gärna med i din utlottning.
Jag har även länkat till denna tävling i ett inlägg på min blogg.

Kram!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/31-augusti-utlottning-hos-anna.html

Spacegirl_@spray.se

Helena sa...

Hej! Vad roligt det är med tävlingar. Önskar mig 2 lotter tack! Länk finns på min blogg!!

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/august/musmatta-disktrasa-citat-318.html

info@annakarlsson.se

Annelie sa...

Vilka jättefina saker du lottar ut, jag tar gärna två lotter, har länkat i min sidebar.
Ha en fortsatt skön söndag :)

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

JoHaNNa sa...

du gör sååå fina saker :)
jag är verkligen med och tävlar :)
tar 2 lotter tack!

http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/august/olika-vinster.html#comment

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar! =)

*håller tummarna*

KRAM

PyretPepsi sa...

Jag är jättegärna med.
Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/08/110831-tavlar-hos-annas-ideer-om-en.html

Anonym sa...

Jag är med :)

Kram Michaela (michaelasik@hotmail.com)

Anonym sa...

med :D
http://sforu.blogg.se/2011/august/22.html

Mamma Mia sa...

klart jag vill vinna en sådan vacker musmatta..änglar finns visst

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar med två lotter och har länkat här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/08/23/6093492-musmatta-disktrasa-och-citat/

Yarp sa...

Åh jag är med & tävlar om dessa underbara saker med 2 lotter =). Har älskat änglar sedan jag var liten och speciellt 'Shabby Chic'-inspirerade änglamotiv.

Har bloggat om tävlingen här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/august/tavlar-hos-anna-om-fina-grejer-318.html

Min motivering;
Jag har haft en skyddsängel ända sedan jag var barn, den lilla ängeln har hjälpt mig överleva en hel del tuffa perioder under min barndom men även under mitt vuxna liv. P.g.a detta så har jag alltid haft en stark kärlek för änglar, för de finns, även om jag inte är religiöst troende.

Hoppas på extrem tur att få vinna dessa fina saker! Kram Nathalié

jenn sa...

2 lotter:
Verkligen en fin musmatta! Klart att jag vill prova lyckan!
http://barbados.blogg.se/2011/august/31-augusti-augusti-utlottning.html#trackback

Anonym sa...

jag deltar gärna med 1 lott!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Kicki sa...

Får jag oxå ta en lott? Utan blogg? Jag knycker en!! ;)

kicki_nr1@yahoo.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, 1 lott för mig, liselotte.202andersson@telia.com

evamar sa...

Härliga vinster! Jag är med men nöjer mig med en lott idag!

E-B sa...

Tävlar med två lotter, har länkat...

Anonym sa...

De e så söta. Jag vill vara med. 1 lott :) Vill ge de fina till min mamma om jag vinner. Hon älskar sånt.
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com