måndag 15 augusti 2011

Mässa på gång + nyheter

Hej!

Jobbar som en liten iller med höstnyheter, inför mässa, beställningar som kommer in o.s.v. Allt har inte kommit, men några saker kan jag presentera redan nu... Denna trevliga isskrapa...

Jag kallar den "Cykel-charmör"! Man kan även använda den som glas-underlägg!
Nu har jag alltså 4 olika motiv att välja på.

Och så kom mina nya disktrasor!



J.10 - "Änglar i fönster"


Och J.5 "Pepparkaksflicka"

Jag är helnöjd med alltihop!

Tog ett dygn ledigt i helgen och åkte med släkten till Ullared med stug-övernattning! Eller, ja...tog ju med lite kort att vika/klippa till kvällen förstås. Kan ju inte sitta helt still:)
I Ullared handlades det vinterkläder till barnen och lite nytt inför skolstarten på torsdag.

På torsdag ska jag packa upp inför Öppet hus mässa i Jönköping. En fackmässa som är fre-sön som är riktad till present/blomsterbutiker. DET blir spännande!
Nu håller jag tummarna för att resten av nyheterna ska komma imorgon så jag äntligen kan ta bilder till höstbroschyr och mässbroschyr!


Kram Anna

10 kommentarer:

Maria sa...

Den isskrapan vore kanske inte så dum...hi hi. Och dina disktrasor är ju så söta. Önskar dig en fin vecka. Kramar Maria

Härliga Livet sa...

Du är ju helt makalös. Jätte fina saker du gör. Får nog göra en beställning snart.
Ha en skön vecka.
Kram

Änglarum sa...

Så fina saker :) Anna- k har ju dina fina alster.Har du varit i kontakt med Finrummet, en liten söt butik i Jönköping? kanske de skulle vara intresserade. Ha en fin vecka!Kram Jessica

Snögården sa...

Så mycket vackert.Funderar på att öppna upp min butik/firma som jag har vilande...skulle passa bra där allt du gör.
kram

Lotta sa...

Hej Anna! Gillar din lättklädda man!! Ohhhh! Charmiga saker du gör. Jag ringer dig om en ny beställning snart!! Kram Lotta

Betongglädje sa...

Så tjusiga ting du gör!!! Ha en underbar vecka! KRAMIS

Elzie sa...

Låter som du har massor på gång. Och vilka fina disktrasor. Knappt man vågar använda dom, hihi. Ha det så bra.
Kram Elzie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken karl! Han gick inte av för hackor...
Lycka till nu med allt!
kram
Marie

Elsa och Helena sa...

Lycka till på Öppet Hus mässan imorgon, det kommer att gå bra. Du har så fina saker att erbjuda!
KRAM Helena

Nyanser av vitt sa...

Jag håller också tummarna för dig vännen så att det går bra på mässan. Vad kul att du gjort fjärilsdecoupage. Har jag också gjort fast på en fågelholk. Ska visa idag.
kramisar