fredag 2 september 2011

Septembertävling!

Hej!



Då kör vi igång med september månads utlottning! Fortsätter förstås med alster från mig egen produktion!:)

1:a pris - allt på bilden

1 isskrapa med ängelmotiv (snart kanske de behövs...)

1 ark självhäftande etiketter med ängelmotiv

1 grytlapp i vitt halvlinne med motiv av flicka med docka på ryggen

och 1 citat på mitt egentillverkade handgjorda papper "Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora" Under citatet är en ängel tryckt.


2:a pris: en isskrapa

1 lott= 1 kommentar


2 lotter= 1 kommentar + länk från egen blogg


Pågår t.o.m 30 september.

(VARFÖR blir det såna mellanrum bara för att man vill byta rad???)

Kram Anna

44 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Gullig du är med dina utlottningar!
Tack..jag vill gärna vara med...är tacksam för 1 lott!
Kram och ha en fortsatt härlig fredag! /Annika

Anette sa...

Hej Anna :)
Törs jag ta 2 lotter igen hi hi
Länkar såklart .
Ha de så bäst vännen.
Kramar Anette

Anonym sa...

klart vi är med. Två lotter till oss tack;)

Önskar dig en skön helg

bakom berget sa...

Heej! Va kul at du tittade in hos mig ikväll. Det var ett tag sen vi sågs nu. Hoppas du har det gott.
Självklart vill jag vara med i din tävling. Jag tar två lotter.
Ha en fin helg! Kram Åsa.

Vita Falkens Lantliv sa...

Så kul med en till utlottning!

Jag tar 2 lotter, tack!

Kram Susanne

Cajsas Faster sa...

Jag är med:)
Tar 2 lotter tack!

Trevlig helg. Kram Mariec

Lisa sa...

Oj men en till gumman. Klart som bara den att man vill vara med. Full pott här...

Kramizar Lisa

Mitt krypin sa...

Är gärna med och gör ett försök.
Norpar 2 lotter.
Kram Anna

Torpliv sa...

Hej Anna! Vilka fina saker, vill väldigt gärna vara med i din utlottning, och länkar såklart.
Hoppas du får en fin helg!
Kram Petra

Härliga Livet sa...

Hoppas allt är bra med dig.
Jag tar gärna 2 lotter.
Ha en fin helg.
Kram Pernilla

Home No.1 sa...

Hej vännen jag är LAT och tar en lott håller tummarna såklart!!! Kram Annica.

Anonym sa...

Tar gärna en lott.

nettan.klar@gmail.com

Inga-Lill sa...

Jag vill gärna deltaga i din fina utlottning. 1 lott,tack. Du gör mycket vackra saker och därför hoppas jag på turlott.
Må så gott och Njut av årets alla dagar!

famwarnil@hotmail.com

Änglarum sa...

Hej Anna! 2 lotter tack! ha en fin vecka! kramiz Jessica

Fru Lagom sa...

ååh va fina saker du gör!
vill definitivt vara med! *tar en lott och håller tummar och tår*

ha det fint!

/kräm

Kicki sa...

Man kan väl inte ha samma tur och vinna igen, men jag tar en lott iaf! Och givetvis håller jag tummarna för att vinna en gång till!...

Stora kramen/
kicki_nr1@yahoo.se

Anonym sa...

Hej Anna,
Vill gärna vara med även denna gång med 1 lott.
Fick min fina "vinst" igår, tack igen :)

kicki_6310@hotmail.com

Snögården sa...

Hej Anna!
Hoppas allt är bra.Har länkat mm.
Jag tycker din bil är fantastisk ,en bubbla är en bubbla ....
kram Anni

freddesvitahem sa...

Hej kära Anna.
Jag är gärna med och drar 2 lotter.

På tal om rader.
Samma hos mig. Tips.
tryck CTRL och enter samtidigt så blir bara en rad.
KRAM

Gratishav sa...

Jag är gärna med,och tar en lott.

Hoppas på tur!

Lili
mail:he-jasmine@163.com

Elsa och Helena sa...

Hej igen, oj utlottningen har jag missat. Självklart vill jag var med. Två turlotter till mig:)
KRAM Helena

Elzie sa...

Hej Anna! Så fina utlottningar du har hela tiden. Vill gärna vara med. En isskrapa behövs säkert denna vintern också!
Länkar till dig så jag tar två lotter.
Kram Elzie

Therese sa...

Hej
Fina saker du lottar ut...jag tar två lotter och har länkat i min sidebar//Therese

ANNIKA sa...

Spännande !
Jag tar 1 lott och hoppas på tur...
gustafsson.57@hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är gärna med, tar 2 lotter

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/september/isskrapa-mm-309.html

info@annakarlsson.se

Lotta sa...

Men åhh vilken underbar isskrapa! Jag är med och har tipsat på bloggen.
http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/09/tavling_13.html

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar med två lotter =) Jag älskar änglar, och dina är underbart vackra!

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/annasideer.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

E-B sa...

Två lotter, har länkat :-)

http://trettielva.blogg.se/2011/september/tavlingar-september-andra-inlagget.html

Anonym sa...

Jag är gärna med! Min farmor älskar allt som har med änglar att göra :)

olof.forslund@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! dom va söta.det vore väldigt kul att få vinna dom till en vän som har förlorat sin dotter som hon kalade ängel

Love och Vanja! sa...

Vore skoj att vinna! Fantastiskt fina saker du gör!

From Rag to Rug sa...

Vill gärna vara med , Isskrapan vore bra, den ska min änglasamlande väninna få i så fall!!

Betongglädje sa...

Jag ville ju vara med att tävla förstås, länkade men glömde skriva kommentar, jag är helt vimsig just nu verkar det som!
Önskar 2 lotter förstås!
Ha det gott!
KRAMAR

Malin Gustavsson sa...

Vilka underbara saker! Jag har en mamma som är tokig i änglar och skulle mer än gärna ge henne dessa i julklapp. Har det lite knapert nu som student men att tävla är ju i allafall gratis :) Jag har ingen blogg men är tacksam för en lott :) Ha en superfin vecka!
Malin Gustavsson
underbaring@hotmail.com

Anonym sa...

Du inspirerar mej me din kreativitet. Vackra saker du gör och jag vill va me i din utlottning. Det finns nog ingen som inte tycker om änglar. :)
kramar
/Jasmine O
kladdkaka1984@hotmail.com

linda17v@hotmail.com sa...

prova att hålla in ctrl eller shift när du trycker enter. Så kanske det inte blir så stora mellanrum. Deltar annars gärna med en lott!

Mandelhjärta sa...

Hej!
Vad fina saker du gör! :)
Jag blir gärna med i utlottningen och provar lyckan med 2 lotter.
Ha en bra kväll!

Isabelle ~ ena halvan ev en modeblogg sa...

Är gärna med!

Tar två lotter!

Tipsat: http://tips.devote.se/blogs/12633696/aenglasaker.htm#WriteComment

bellusss@live.se

bittan sa...

Tar gärna en lott .
bittan4@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar med en lott!
holgerssonasa@hotmail.com
// Åsa

Lycka är ~ Onnea on sa...

hittade hit till din blogg och tävlingen. så fina saker vill jag vara med och tävla om. länkar i bloggen, 2 lotter.
~marita~

Monika O-sson sa...

Eget gjort papper är fint.En lott. Det bor en ängel i oss alla och jag vill vara med i utlottning. Trevlig höst önskar Monika
empty_heart@live.se

Betong ute och inne sa...

Hej Anna, vilken mysig blogg jag kom till...självklart vill jag var med och tävla i din fina utlottning....
jag länkar och tar 2 lotter...
Ja du jag har haft samma problem med raderna, men inte just nu har jag för mej....

Ha en skön kväll
Kram Malin

Tove sa...

Jag vill också gärna vara med :)