lördag 6 april 2013

Nya dikter på gång...

Hej!
I helgen släpper jag ett nytt diktkort med dikt av Siv Andersson. Bröllopstider stundar ju, och en vacker dikt som minne av sin bröllopsdag är ju vackert! Som vanligt är dikten tryckt på mitt handgjorda papper.
Snart ligger den ute hos många av mina återförsäljare, men den går även att köpa direkt hos mig i bloggbutiken. Alla diktkort jag har i nuläget finns här.
Så klurar vi (jag & Siv) på bild till en annan dikt som ska komma snart också.
Dikten ska heta "Till värdinnan", och Siv föreslog att jag skulle ta kort på 2 vinglas och göra bilden sepiafärgad. Här är ett försök... Kan den funka tro?
Googlade på det fantastiska internet och vips hade jag världens bästa beskrivning på hur man gjorde bilder sepiafärgade!

Kram Anna

14 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Superfin bild. Använd den.
Ha en fin söndag
Hör SNÖAR det för fullt :O(
Kram Agneta

Unknown sa...

Så fina kort du gör, helt underbara....

Kan du leva på ditt hantverk? Har du tips på hur man ska gå tillväga? Jag gör ljus och det vore ju en dröm att kunna leva på det....

Ha en bra söndag!

VisaLiza sa...

Det är en vacker bild men den känns dyster. Kanske skulle du prova gråskala istället för en något ljusare bild. Fint förresten med kort till brudpar och värdinna. Kramar Liza

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så fint kortet var till brudparet. Det till värdinnan kommer absolut att gå hem, jätte fint!
Ha en fin söndag.
Kramar jennie

Rosa i huset i vitt sa...

Den funkar absolut...
jättefin bild
ha det bra
kram Rosa

Unknown sa...

jättefint. gillar speciellt kortet till brudparet;)

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie

Rockstjärnan sa...

Jättefin bild! Så härligt att se din kreativitet. Du är så duktig!

Britta sa...

Bilden är jättefin!
Ha en bra dag!
// Britta

Sirpa sa...

Hej Anna! Så fint! Du gör jätte härliga handarbete! Vinsten som jag fick från dig innehåller ju några papper också och jag har visat till alla här vad fint du gör!
Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa♥

Viola sa...

Vilken fin dikt :O) kan du vara med i juli....ha en fin vecka, kram

Drömmar i vitt sa...

Hej fina Anna!
Tack för din hälsning på min blogg...
Har en spännande tid framför mig nu:D
Du är så duktig med allt nytt som du designar... Bilden på glasen är ju jättefin...
Önskar dig en underbar vecka!
Kramar Anita K

Sirpa sa...

Hej igen! Tittar in och vill säga GRATTIS till Ida! Och har en fin tisdag!
Kram Sirpa♥

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint! Och bilden är jättefin
Kram
Marie

Elin sa...

Vad fint!