fredag 19 april 2013

Kundbesök Småland!

Hej!
Igår var jag på 3 härliga kundbesök i Småland!
Började i Nässjö hos Hilda som har den fina blomsteraffären "Nya Gullvivan"!
Detta är hortensia i snitt! Bedårande vackra, var tvungen att fota!
Affären är stor och rymlig och innehåller mycket vackert!

Åkte vidare till góa Anita som har Sofielunds, Drömmar i vitt en bit utanför Mariannelund.
I en liten gårdsbutik har Anita mängder av fint!
Butiken är liten, men ytorna är otroligt väl utnyttjade!

Sista besöket blev hos Tina som har blomsterbutiken "Tinas blommor" i Taberg.
Till vänster står Tina, som denna vecka hade god hjälp av en duktig praoelev!
Jag tyckte dessa svävande "väggar" i näver var otroligt snygga!
En riktigt härlig blomsteraffär!

P.s, pappret jag gjorde blev inte turkos när det torkade...:)
Kram Anna

10 kommentarer:

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

hejsan. Så trevliga besök du gjort, kunde du kommit förbi hos mig oxå:)
så synd att inte pappret blev turkost, blev det fint så att du ska använda det ändå?
ljust blått är ju fint, till små gossar tex:0
ska in och kolla vad du har för fint för det börjar dra ihop sig nu för mig att öppna butiken,och jag vill verkligen bara kunna trycka på en knapp och beställa hem allt så man kan starta direkt:)
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

Rosa i huset i vitt sa...

Så mycket fint du får se...papperet är säkert fint ändå även fast det inte blev turkost
ha en trevlig helg
kram Rosa

Maj sa...

Tänk att det finns sååå många fina och inspirerande butiker runt om i landet. Varför är det så tänker jag att så många av oss längtar efter att ha en sådan liten butik...tror aldrig jag sett/hört om män som vill starta en sådan....

Änglarum sa...

Hej Anna! roligt när du skriver om dina turer :) särskilt om du varit i trakterna..kram Jessica

Viola sa...

Tycker det är himla synd att du inte är med i sommar....kram

Sirpa sa...

Oj, vilka härliga bilder...hih som godisbutik för oss!
Har det bra!
Kram Sirpa♥

Sofia sa...

Jaha, du är har varit ute på vift igen! =) Det måste ge en massa inspiration....
Kramis
Sofia

Anonym sa...

Alla dessa underbara butiker!
Kram Birgitta

Unknown sa...

Hej! Roligt att hitta in till dig. Vill du vara med på min blogg i ett litet reportage? Jag vill inspirera andra genom att visa att kvinnor kan och vågar. Gå gärna in och kolla på måndagens inlägg så får du en uppfattning om vad det handlar om

Ha en skön kväll!

www.InWhite4You.se sa...

Hej Anna
vad fina platser du besöker jämt. Måste va extra trevligt Nu när det är så ljust och fint vårväder ute. Njut av dina turer. Det måste vara befriande. Lyckost - Man blir avis ;)
Kram Lena