fredag 12 april 2013

Falkenberg, Varberg

Hej!
Igår var jag på kundbesök! Så roligt det är! Verkligen en extra krydda i mitt jobb! 
2 butiker besöktes, började i Falkenberg hos Janna som har den fina butiken Form & interiör !
Det var Janna som fick mig att upptäcka och börja samarbeta med underbara Eva Agnes...
En härligt ljus och vacker butik!

Åkte vidare till Varberg och Tina med den fantastiska gårdsbutiken L Home Decor
I ett f.d stall har hon byggt upp denna varma vackra idyll!
Flera rum, flera avdelningar...
Med hur mycket fint som helst!
En härlig dag!
Kram Anna

15 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Jag förstår att det är roligt. Att få se så fina miljöer & saker !!!!
Mycket fint ser jag. ;)
Må så gott !
Kram Anki

Änglarum sa...

Hej! nya ställen båda två för mig!annars plöjer man det mesta i sin väg hi hi..skämt åtsido..men västkusten brukar man ju åka till om sommaren!Trevlig helg< kram Jessica

Elsa och Helena sa...

Vilka härliga butiker du får besöka i ditt jobb...jag skulle nog handla för mycket:) Fast jag har inköpsstopp!

KRAMAR

Beatrice sa...

Jakie cudowne miejsce. Z chęcią bym tam poszperała.

Rosa i huset i vitt sa...

Vilka härliga butiker
ha en trevlig helg
kram Rosa

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Härligt jobb du har, tänk så kul att få åka och se så fina butiker!
Ha en härlig kväll.
Kramar Jennie

VisaLiza sa...

Så bra med lite tips när jag nu ska till Varberg på söndag :) Kramar Liza

Härliga Livet sa...

Så många härliga butiker du får kliva in i. Lite avis =))
Önskar dig en super skön helg.
Kram pPrnilla

Torpliv sa...

Vilket härligt jobb du har =) Måste vara underbart att få besöka dessa fantastiska butiker! Det var ett tag sedan jag var i de krokarna, men tack vare dina tips har vi hittat många guldkorn när vi har varit på utflykt. Ser verkligen fram emot vårens och sommarens turer! =)
Ha en härlig dag!
Kram Petra

Maj sa...

Vilka härliga butiker det finns! Känslan "vill ha" infinner sig direkt/M

Camillas vita villa sa...

Hej!
Sååå mycket fint du får se och jag förstår att du får mycket inspiration till ditt eget skapande. Ibland kan det räcka med att jag tittar i några minuter i en tidning så är kreativiteten i full gång. Nu väntar jag på att få inspriation från ett varmt uterum
Ha en skön lördag.
Kram Camilla

Anonym sa...

Så många underbara butiker, vilken inspiration du får varje gång du besöker dem.
Kram Birgitta

katha´s kortmakeri sa...

Underbara små guldkorn du får besöka.
Ha de gott i vårvärmen.
Kram Katha

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Åh så mycket fina butiker du får besöka... Måste vara jättekul!
Kram
Marie

Sofia sa...

Åh, så mycket fint!
Hos Home Decor tror jag att jag varit.... Hette inte det Lhome innan?
Du vet jag har ju mina föräldrar i Varbergs trakten.
Kram kram
Ha nu en fin vecka!
Sofia