lördag 16 april 2016

Stor order!

Hej!
Länge sedan igen...

Florabilderna har bara rasat iväg och jag har fått beställa om från tryckeriet!

I veckan fick jag en stor order på 220 stora och 220 små
till Thernquists blommor i Vänersborg som ska stå på mässa.

Så då fick jag beställa hem fler från LH-tryck.
Igår hämtade jag totalt 9 lådor med stora tavlor =
1.200 st.

På alla dessa ska det sättas på en etikett.
De klipper jag från ark.


Och så ska det knytas i ett brunt snöre.
Ja, jag har inga syssloproblem denna helg...:)

Nästa vecka ska jag dra iväg på låååång kundbesökstur!
Så lång att det blir en övernattning i Karlstad t.o.m.
Vad roligt det ska bli!
 
Kram Anna

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Så roligt för dig! Jättefina kort och passar ju perfekt i en blomaffär...
Alltid lika kul att kika in till dig och se vad du pysslar med!
Kram från Titti

Anonym sa...

Härligt, jättefina kort så jag förstår att de går åt so smör i solsken...
Kram Birgitta