torsdag 17 mars 2016

Vårturer på gång!

Hej!
Ja, inte blir det mycket bloggande nu för tiden...
Men jag tänkte i alla fall berätta att nu är jag ute på vårens kundbesöks-turer igen!
Kommer skriva någon rapport då och då.
Igår var jag uppåt Trollhättan, Uddevalla, Ljungskile m.m.
Visar 2 av butikerna jag var i.
Sagolika hem, Uddevalla.
En superfin butik med olika avdelningar!
Där inne i fåtöljen i hörnet skulle jag vilja sitta med en bok och ett glas rött....
Så mycket fint att titta på och handla!
En klädavdelning finns längst in i butiken.
Tarja har exponerat mina dikttavlor otroligt fint!
Likaså diktkorten hänger så snyggt med klädnypor framme vid disken!

Kärrstegens gård, Ljungskile.
En av mina topp-3-gårdsbutiker som jag visat några gånger innan...
...tål att visas igen.
Tyvärr hade jag problem med motljus, så vissa bilder kan jag inte visa.
Blommor och inredning i en fantastisk mix!
Catharina har verkligen sinne för detaljer!
I ett helt hus, rum för rum går man runt och njuter!
I ett angränsande hus finns mat/café. Taket är smockfullt av korgar, otroligt charmigt!

Kram Anna



1 kommentar:

Anonym sa...

Just nu sitter jag med ett glas rött och läser ditt inlägg, härliga butiker du besöker.
Ha en underbar helg!
Kram Birgitta