lördag 15 oktober 2011

Ska vara med på julmarknad hos Lev vackert!

Hej!

Jag har fått inbjudan att vara med som utställare i "Lev vackert"-butiken i Kristinehamn!

De ska ha julmarknader varje adventshelg. Ingela & Petra är ju välkända inom shabby chic världen med sina två LJUVLIGA böcker "Lev vackert" och "Inspiraion i vitt"! Tänk att jag äntligen ska få se deras vackra butik!! På ovanvåningen på butiken finns ett loft där vi utställare får stå. De 2-3 marknader/mässor jag brukar vara med på per år i egen regi har alltid krav på att allt måste vara hantverk. Alltså har jag hittills bara kunnat ta med mitt handgjorda papper.

Men denna gång får jag för första gången ta med alla produkter!! Det ska bli SÅ kul och spännande! Jag ska vara med en av helgerna, den 3-4 dec.

Bilden är lånad från Lev vackerts underbara blogg. Här är en länk till ett inlägg om julmarknaden:
http://levvackert.blogspot.com/2011/10/mer-om-vara-julmarknader.htmlMin prao Thea som jag hade i veckan gjorde superfina papper som hon tryckte av mot bred virkad spets!

Visst är hon duktig! Riktiga konstverk!

Nu är jag ensam igen, praoveckan är slut och livet går tillbaka till det vanliga igen. Men vad kul vi har haft jag och Thea! Mycket har vi hunnit med!

Kram Anna

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul med julmarknad... vilket vackert papper.

Kram Birgitta

Cajsas Faster sa...

Vore kul att åka till den julmarknaden. Vad roligt för dej att vara med där!

Snyggt papper!!

Ha det skönt. Kram Marie

Snögården sa...

Vad roligt, måste ta mig dit alltså.
Min mail adress är anni.snogard@hotmail.com.
Hör gärna av dig.
Kram Anni

Lavendel o Lantliv sa...

Jag önskar att det inte var så långt till julmarknaden, hade varit kul annars. Kul idé du gav mig om hyllan det ska jag prova, haha. Ha en skön söndag! Kram Eva-Lena

Drömmar i vitt sa...

Så kul att få vara med på julmarknad:-) vilket fint papper din prao gjort, helt underbart...
Ja du, nu så är det nästan tomt med kartonger i köket :-) men desto mer påfyllt i hyllorna i butiken....
Önskar dig en skön söndag i solen!
Kramar Anita K

katha´s kortmakeri sa...

Va kul! Tyvärr fick jag tacka nej man kan inte vara över allt.Men nästa år kanske....
Så vackra papper!!!

Kram
Katha

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilket jättefint papper hon har gjort! Kul!
Och så roligt att vara med på den marknaden... Jag har också fått förfrågan, men jag tror inte jag hinner med det, tyvärr. Det skulle vara jätteroligt.
kram
Marie

Sofia sa...

Oj, vad roligt att vara med på den julmarknaden, lycka till. Ha en bra dag , Kram Sofia

Änglarum sa...

Hej! ja jag längtar verkligen efter själva julstöket o pyntet! inte efter självaste julafton, mera känslan av Jul! kramiz Jessica

Lisa sa...

Hej hjärtat...Men så kul.Jättegrattis till dig och den analkande julmarknaden. Måste kännas så spännande. Jo nog är man lycklig som har en sån sys. Ha de så bäst nu ..

Kram Lisa

Eva Agnes sa...

Helt ljuvliga kuvert!
Hur gör man sådana? Ett mysterium för mig.
Kramar!
Eva

Nyanser av vitt sa...

Jättekul med marknaden vännen och så fint papper Thea har tillverkat.
Kram Agneta