lördag 28 maj 2011

Mina följare försvann...

Hej!

Jag har förstått att många har haft problem med blogger de senaste dagarna!

Jag också...Skulle in och titta till bloggen och såg då att alla mina följare är borta! Ja, inte för att jag hade så många, men nu står det inte en enda där...HUR i hela världen löser man det nu då? Det är väl inget jag själv kan göra något åt? De som vill följa mig får väl helt enkelt bocka i det igen...Eller? Förstår ju inte tekniska bitar så bra...Är det någon som kan detta?

Utflykt i skogen och vackra mandelblom!
En sagolik sjö uppe i bergen!


Tittar man noga ser man 2 tranor där!

Kram Anna

10 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Hej Anna! När blogger krånglade försvann mina följare också...det var bara tomma rutor. Men nu har de kommit tillbaka!! Ser inte var jag ska lägga mig som följare hos dig igen. Knske måste du lägga ditt gadgeten igen?! KRAM Helena

Elsa och Helena sa...

Mina är också borta ser jag nu! Fy vad jag är trött på blogger...grrrr.

KRAM igen

Pysselprinsessan själv... sa...

Jag gick bara in och sparade gadgeen med mina följare igen så kom de tillbaka. Trevlig blogg du har!! Ting från Gammelgården.

Änglarum sa...

Hejsan! Blogger har varit struligt hela veckan :( känns uppgivet! ha en fin Söndag i af.kramiz Jessica

Elsa och Helena sa...

Det är bara jag igen...blev så glad när jag såg att mina följare var tillbaka...och som tur är dina också!! KRAM

Maria sa...

Ja det har stulat. Min blogg strulade idag. Men dina följare är nu tillbaka ser jag. Jag har lärt mig att det brukar rätta till sig. Fick själv panik när hela min blogg var borta för ett tag sedan.
Vill också önska dig en skön söndags kväll. Många kramar från Maria

Lisa sa...

Har inte fått till nåt på tre dagar på bloggen. Det mesta har krånglat men nu verkar det funka iallafall. Man var lite mordisk ett tag. Vilka ljuvliga bilder du satt in. Ha de så gott...

Kram Lisa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det verkar vara en hel del problem med blogger nu den sista tiden...
Jag har inte varit ute så mycket så jag har inte märkt av det ännu.

Vilka underbar vyer du fotat! Naturen är strålande vacker just nu.

Kram
Marie

Elzie sa...

Vilka vackra bilder du visar. De där tranorna är jag glad om jag slipper se. Var vid Hornborgasjön för många herrans år sen och då tog min fd 5 rullar på bara tranor!! Man såg dom ÖVERALLT!!!

Ja, nog är man trött på Blogger alltid. Att bara lämna en kommentar tar evigheter. Nog borde dom kunna se över det lite snabbt så det funkar.

Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

freddesvitahem sa...

Krånglar en del. Jag är kvar och försvinner inte.
Kram