fredag 10 december 2010

Fredag igen

En liten försmak på en av vårnyheterna! Små etiketter av handgjort papper med änglar!

Hej!
Då var det fredag igen och veckorna bara visslar förbi!
Parallellt med julbeställningar med kort, handdukar och disktrasor gör jag när tiden tillåter förberedelser för mässan jag ska stå på i januari och vårnyheter.
Mässan heter alltså "Öppet hus" och är på Elmia i Jönköping den 14-16 januari!
Det är som ett "mini-Formex" med c:a 30 utställare och riktar sig till present/blomsterhandel.
En mysig inköpsmässa med lugnare tempo, buffé ingår, entré är gratis...
Har du fått inbjudan till din butik? Om inte, hör av dig, så mailar jag en!
Det ska bli spännande!

Jag håller på att utveckla fler produkter i textil, och lite annat som jag håller hemligt än så länge...:) Jag hinner tyvärr inte få produkterna innan jul, men ska få dem i januari och då förhoppningsvis till mässan.
Denna vackra silverskål hittade jag på Överskottslagret en gång!
Det har bl.a blivit nyckelförvaring, nästan lite synd...

I trappan upp har jag satt upp tavlor på barnen i gamla loppisramar. De där i trä med utskurna krusiduller. De är så fina de där ramarna! Men nu har de som har loppisar insett att de är lite högvaluta, så ibland trissas priserna upp...Kommer ihåg en gång då jag fick en hel påse för 5:-!

Längst upp sitter några bilder i färg, övriga är svartvita.

Fyra såna här stolar har vi! Pers farfar har en gång snickrat dem!
Svärmor har sytt dynor!

Vilka fina detaljer! Vilket jobb!!

Kram Anna

Inga kommentarer: