fredag 17 december 2010

Änglagård, gardinplaner m.m


Hej!
Det är ju HÄR i Ulricehamn där jag bor som Änglagårdsfilmerna spelas in!
Igår var det världspremiär och skulle vara fullt med kändisar som efter att ha sett filmen skulle gå genom staden med fackelbärare på kvällen mot premiärfesten på Hotell Bogesund.
Tvekade...skulle man ge sig ut i kylan och kolla lite...? Lite nyfiken var man ju...:)
Men o.k, mamma ville också, så vi gav oss ut. De skulle passera torget c:a 21.15, vi anlände 21.06. Fullt med folk som stod och väntade runt en öppen "väg" med facklor och hög stämning. Väntade och väntade. När kl. var 21.25 började folk plötsligt släcka sina facklor! Va? Vad händer? Mamma och jag blev förvirrade och mamma frågade en fackelbärare varför de släckte. "-Det är redan över, de har gått förbi!"
INNAN vi kom dit alltså! (vi funderar SÅÅÅ över varför då alla stod kvar och beredde plats??)
Lite snopet var det allt...:)
Gardinplaner...


Mailade i början på veckan ut lite frågor om mina kunder tyckte jag skulle börja med gardiner med vintage-motiv. Hade lite förslag, och fick många infallsvinklar!
Tack alla som engagerade sig!
Jag fick tänka om lite vad det gällde format och utseende, och nu har jag förfrågan ute om både panelgardiner och knytbandslängder! Lite enkla skisser på bilderna, men man kan ju få en liten uppfattning på hur planerna ligger just nu!
Kram Anna

Inga kommentarer: