fredag 19 november 2010

Textilen är här!!

Ojojoj vilken hel MAKALÖS respons det blev på textilprodukterna!!!
Jag är helt överväldigad och jätteglad! HUR kul som helst!
Har jobbat som en galning de senaste dagarna för att få ordning på alla beställningar!

Bonader färdiga för inpackning.

Jag har sågat till och målat en väldig massa pinnar till upphänget på bonaderna, till slut gav jag upp sågandet och lämnade det till ett snickeri. Jag kunde nämligen bara såga två och två i skruvstäd, och jag skulle göra 1000...
Här sitter jag och limmar på spetsupphänge på bonaderna.
Mycket pill!
Frisyren var inte prio 1 den dagen...:)
Jag hade en liten hjälpreda en förmiddag! Lillasyrrans minsta flicka Malva!
ÅH, vad vi kämpade på! Malva trädde i pinnar och sorterade handdukar, klippte etiketter m.m.
Hon är verkligen flitig och duktig på att hjälpa till!
kram anna

1 kommentar:

flenmark sa...

Ja, OJ vad duktiga ni var! Och Malva var överlycklig när hon kom hem och skrev en egen klisterlapp som hon klistrade på bröstet där hon skrivit : "Anna är bäst"
Och ni ser ju - Anna ÄR bäst :) !!!
Kram Lillsyrran