tisdag 2 november 2010

Stockholm...

Hej!
Igår kom vi till Stockholm och checkade in på Hotell Diplomat. FANTASTISKT vackert hotell! Ska ta lite bilder, men har inte fått med mig sladd så jag kan lägga in dem. Vi var en liten shoppingsväng på eftermiddagen, och åt gott på hotellet på kvällen. Någon kändis bor här, har sett tre livvakter smyga omkring och kan erkänna att jag är lite nyfiken...:)
Vaknade vid 02.00 av att Ida gnydde "Mamma jag har SPYTT!"...Och mycket riktigt - det hade hon gjort! Sedan sprang vi skytteltrafik med henne till toaletten resten av natten. Stackars, stackars lilla Ida, men VARFÖR just nu??? Nu när vi skulle ha så mysigt och hade så mycket planerat... Jag är hemma på hotellet med henne under f.m, medans Per och Clara är ute. I eftermiddag ska vi väl bytas av så jag får komma ut lite också...

Kram Anna

1 kommentar:

Annastina Andersson sa...

Nämen FY vad trist med spyor på semestern! =(
Hoppas hon kryade på sig snabbt så ni har fick en finfin tid i Storstaden!

Jag tackar så mycket för inbjudan till mässan i Sollebrunn. Hade gärna kommit, men just i helgen är det 25-års fest och alla mina syskon är samlade.

Jag har gått och tänkt mycket på att ta in dina papper i min butik, men är inte riktigt där än...
Börjar få ordning på butiken nu, efter flytten, men ska man skaffa sig utgifter måste man se till att ha inkomster =) Jodå, visst kommer det in pengar, men än räcker det precis till de utgifter jag redan har. Nya tag nästa år kanske =)

Ha en fin helg och lycka till på mässan!
/AnnaStina