torsdag 18 oktober 2012

Kundbesök Västkusten

Hej!
Igår hade jag en härlig kundbesöksdag igen! Tyvärr glömde jag ta kort i den första butiken jag var i, men det var Dreamhome i Kungälv.
2:a besöket var hos Lisa som har butiken "Blommor & ljuva Ting" i Kode.
 
Lisa
 
Titeln på butiken stämmer väl in!
 
Mycket blommor...
 
...och mycket ljuva ting!

Åkte vidare till Marie...
 
som har butiken "Salta stänk" i Stenungsund.
 
Lägg märke till de fantastiskt fina rutiga emaljkannorna i mitten av bilden! Så fina!
Den fina butiken ligger i köpcentrat Stenungs Torg.
Åter igen en underbar dag i härliga butiker!
Kram Anna

11 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har sagt det förr och säger det igen, du har ett ljuvligt jobb som tar dig till sådana ljuvliga platser;)

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

Maria sa...

Å du har varit ute på turne igen. Så roligt och härligt. Tänk at det finns så mycket underbara butiker överallt.
Kram Maria

Änglarum sa...

Fina butiker och jag spar namnen på dem som vanligt ;=) man vet aldrig vart man styr kosan framöver.. Ha en fin helg!kram Jessica

Anonym sa...

Det finns så mycket underbara butiker och du får besöka många av dem... härligt.
Kram Birgitta

Fröken Tindra sa...

Vad mysigt att göra så´na kundbesök!
Kram!

www.InWhite4You.se sa...

Lyckliga du som får dessa turer i din vardag. Fattar du vad härligt jobb du har!! Nu har jag fåttlite ny fart i marknadsföringen. Ska va med på ganska stor mässa i stan. Det ska bli kul. Ha en underbar fredag.
Kram Lena

MirEll sa...

Såna härliga, inspirerande butiker. =)

Rosa i huset i vitt sa...

mysiga butiker ...ha en trevlig helg
kram Rosa

Camillas vita villa sa...

Hej!
Nu är jag tillbaka. Oh, vad många härliga bilder du har på din blogg. Jag vill också köpa en ny kamera och få lite ny inspiration, fast egentligen har jag massor med inspiration men inte tid, måste omprioritera, men det går ju inte att prioritera om sina arbetstider. Skulle vilja ha obegränsat med pengar så jag bara kunde gå här hemma och vara kreativ:)
Ha det såå bra!
Kram Camilla

katha´s kortmakeri sa...

Så mysiga ställen du fär besöka.
Ha de gott!
Kram Katha

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina kundbesök :O)
Att rensa avlopp är inget roligt men vad gör man när man är ensam hemma :O)
Kram Agneta