torsdag 8 oktober 2015

Tina & Översten & Sockerklaras

Hej!
Denna vecka bar kundbesöksturen neråt Småland.
Nu ska jag visa 2 av pärlorna jag besökte!

Tina & Översten i Skillingaryd

Underbar butik med café!

Mycket godsaker, men jag höll mig även om det frestade...:)

Antika saker blandat med nytt.
Tyvärr fick jag inte träffa gulliga ägarinnan Tina idag, men så blir det ibland
när man inte aviserar sitt besök i förväg.


Och så vill jag gärna visa en liten pärla, både butiken och innehavaren Ida!
Sockerklaras i Sävsjö

Ida har både sin underbara butik och webshop.

Knoppar och handtag i mängder i detta fantastiska skåp!


Mycket att se!

Ännu en fantastiskt trevlig dag på jobbet!:)
Kram Anna


3 kommentarer:

Loppisälskare sa...

Tina & Översten har jag besökt. Verkligen mysigt ställe. Sockerklaras har jag hört talas om, men har sällan vägarna förbi Näsjö. Så roligt för dig att ha dina fina kort på alla dessa härliga ställen. Ska ev besöka våra vänner i Dalum i helgen, vill minnas att någon snickare där hjälpte dig med att göra lådor till dina kort.
Ha det fint!
Kram / RosMarie

Sofia sa...

Oj oj..så mycket fint!!! att du kan hålla dig
från att handla.. =)
Stor Kram Sofia

Anonym sa...

Sockerklaras har jag hört talas om, kul att se bilder.
Kram Birgitta