torsdag 27 november 2014

Kundbesök Småland

Hej!
Igår var jag ute på årets (förmodligen) sista kundbesökstur.
Jag började i Nässjö hos Nya Gullvivan.
 Mängder av vackra blommor och lite inredning!
 Här står ägarinnan Hilda framför en välfylld snittkyl.
Notera de ljusrosa rosorna till höger om Hildas armbåge, så vackra!


Julen hade börjat smyga sig in. I taket hängde vackra "frostiga" slingor
som tyvärr inte syns så bra i bild.

Färden gick vidare till Eksjö och "Butik Guldkant".

Ägarinnan Jessica har precis flyttat butiken hit från Sjöbo.

Här fanns det mycket snygga kläder och lite inredning!

Notera den fantastiska magnoliatapeten i bakgrunden!!

"Tusensköna blommor" i Lekeryd stod näst på tur.

En alldeles ny kund till mig.

Här syns mina diktkort i bakgrunden på smyckesstället.

Granarna vid fotöljerna tyckte jag var snygga!

Sist på turen var Anna K i Jönköping - en härlig butik!

Här är det ständig förändring. Det är som att komma till en "ny" butik varenda gång!

Köksavdelningen tilltalar mig mycket!


Den största Yankee Candle avdelning jag sett!

Jag kommer sakna mina små kundturer...
Men nu ska jag fokusera på vår-nyheterna, jag har mycket på gång.
Efter årsskiftet ger jag mig ut på vägarna igen!

Kram Anna


6 kommentarer:

Maj sa...

Underbara butiker du har som kunder,eller får....önskar jag hade en sådant mysigt kryp-in! Maj

Sofia sa...

Mysiga butiker....kunde du låta bli att köpa på dig en massa fint? ;)
Adventskram
Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

Mycket fint
ha en trevlig Advent
kram Rosa

Anonym sa...

Härligt att träffa så många trevliga människor och underbara butiker.
Ha en skön advent!
Kram Birgitta

Änglarum sa...

Hej!har faktiskt inte varit hos Anna karin sen hon ändrat om i butiken..Alla ljusen är bara det en fröjd!!önskar dig en fin 1 a Advent ♥ kram Jessica

bara anna sa...

Hej! Här har du mig igen. Du är en sån bra inspiration, heja kvinnliga företagare säger jag bara.
Tänkte bara fråga om det här med dina kundbesök. Känner du de sedan innan eller ringer du upp dem och frågar om de är intresserade av dina produkter?

Ha en skön helg!