söndag 3 augusti 2014

U-port 2014

Hej!
Vi har fått en egen rock-festival i vår lilla stad!
För andra året i rad var det U-Port i helgen. 10.000 besökare och folk gick verkligen man ur huse!
Så roligt att Ulricehamnarna är så på hugget.

Bilder har jag lånat på nätet
Först ut i fredags var Miriam Bryant.
Vilken stark stämma i denna lilla kropp! Mycket bra!

E Type kom direkt efter det. Han hade roligt på scenen det märktes!

Jag som egentligen inte är så förtjust i Timbuktu drogs med - det svängde rejält!

Lördag
Den första spelningen vi såg på lördagen blev härliga DiLeva! Alltid bra live!

Så kom Nicole Sabouné som fullständigt golvade mig!
Vilken RÖST! Och vilken musik!! Ojojoj så bra!

Hårdrocksbandet Mustasch bjöd på TUNG show!

Det sista vi såg - som avslutade festivalen - var Medina.
Tja, inte min musiksmak direkt, men ös i publiken.

Jag ser redan fram emot nästa års UPort!

Kram Anna


1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har vi missat något ser jag, gillar de flesta artister som var med.
Har röjt i en gammal ladugård hos sonen, det blev fint till hönsen och mycket plats för annat.
Kram Birgitta