torsdag 1 november 2012

Vinnare och kundbesök

Hej!
Dags att presentera vinnarna från oktobertävlingen...
1:a pris går till Torpliv!
2:a pris går till Huset på kullen!
Grattis! Hör av er med adresser så skickar jag!

Igår var jag på kundbesök!
 
Först var jag i Vallda i fina butiken "Fjällestorp interiör"

Mycket fina saker i den lilla gårdsbutiken!

Nästa stopp var Kinna och en visit hos góa Maria på "Shop around the corner"
 
Maria har en kombination av mycket kläder och en hel del inredning.
 
Hon anordnar tjejkvällar där små sällskap får komma och kan prova i lugn och ro! 
En sådan förberedde hon för igår.
 
Ett litet snabbt stopp på Betty´s i Borås blev det också!
Så fin butik!

Vi var på kortsemester i Köpenhamn sön-tis, men det får jag visa nästa gång!
Kram Anna

8 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Grattis till vinnarna och tack för enu en fin utlottning vi får vara med på.
Ha en härlig dag.
Kram Pernilla

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin utlotting

kram Rosa

Unknown sa...

Hej goa Anna ! Tusen Tack för den fina vinsten. Jag blev jätteglad ska du veta bara älskar dina vackra ting. Kramar i massor Från en mycket nöjd Beijan

Anonym sa...

Grattis till vinnarna. Och som vanligt underbara butiker som du besöker.
Kram Birgitta

Unknown sa...

Stora gratulationer till vinnarna och "bajs" över att jag inte vann;) Men bättre tur nästa gång kanske;)

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie

Torpliv sa...

Oj, gissa om jag blev överraskad nu! Tack snälla Anna, så glad jag blir!

Och vilka härliga butiker du besöker.. Men tänk att jag åker förbi Bettys nästan varje dag utan att springa in i butiken, nu får det verkligen bli dags! De har ju så mycket fint!
Hoppas du får en riktigt härlig helg!
Kram Petra

katha´s kortmakeri sa...

Grattis till de lyckliga!
Härliga ställen du får besöka.
Ha de gott!
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.