torsdag 7 juni 2012

Kundbesök Nödinge

Hej!
Idag var jag på kundbesök i Nödinge. Där finns denna vackra butik - "Ljuva hem"!
Till vänster står ägarinnan Jeanette, så trevliga töser!!
 
En avdelning jag tilltalades av mycket!
 
I entrén stod trädgårdssaker samlade så fint!
 
En STOR butik med massor av härlig inredning!
 
Det blev bara denna butik idag, jag fick 2 återbud:( 
Trist när man åker så långt, men inte mycket att göra åt det. 
P.s...skåpet målas utvändigt, men färgen är blaskig och många lager verkar behövas innan jag kan visa det. Ordning inuti än så länge, men kontoret i sig vill jag inte prata om...
Kram Anna

8 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vilka härliga kundbesök nu igen. Ja själv åker man till industrin :O)
Härligt att du fortfarande håller ordningen.
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Vilka härliga kundbesök nu igen. Ja själv åker man till industrin :O)
Härligt att du fortfarande håller ordningen.
Kram Agneta

Härliga Livet sa...

Så trist med återbud när man ger sig i väg på långtur. Men du får ju uppleva dessa underbara butiker. En annan får ju bara dreggla över bilderna.
Hoppas du får en super skön helg.
Kram Pernilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ mycket fina ställen du får besöka... Jag är inte ett dugg avundsjuk :))
Kram
Marie

Sofia sa...

Ännu en härlig butik!
Så fint det blev i ditt skåp.... och
du får lycka till med utsidan!!
Önskar dig en skön helg!
Kram Sofia

Anonym sa...

Härliga kundbesök men tråkigtg med återbud, ser med spänning fram emot resultatet med byrån

Kram

Nyanser av vitt sa...

TACK Anna för min fina vinste samt etiketterna som kom idag. Jag funderar och funderar på hur jag ska fixa ditt halsband men det får bli så att jag skickar med läderband samt svart organza så får du knyta själv. Kan du ha armband?
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Jag vill gärna skicka ett armband och örhängen också. Gillar du det med många färger som jag har som bild till min utlottning? Det säljer bra här uppe och passar till allt. Annars vill jag att du väljer ett från nätbutiken :O)
Ha en fin lördag Anna. Här regnar det idag. Igår strålande sol hela dagen...
Kram Agneta