lördag 26 maj 2012

Kundbesök Lidköping, Herrljunga

Hej!
I torsdags var jag på kundbesök igen! Började i Götene hos Bonanders Ur & Guld, men där fick jag inte med kameran in. Färden fortsatte till Lidköping, det är en så fin stad tycker jag! Besökte där butiken "Lila Ella"
 
En härlig butik uppdelad i flera olika rum!
 
En vacker lila färg lyste upp den del av väggarna.
 
Mycket vitt och shabby chic!
Sedan chansade jag...Har en kund i Järpås som heter Järpås blommor. Men jag fick inte tag i dem på varken telefon eller mail så jag kunde boka tid. Åkte ju ändå förbi, så jag stannade men möttes av denna skylt...
 
Kl. var bara 13.30, så det får bli en annan gång!
Åkte vidare till sista stoppet "Blomsterkällaren" i Herrljunga.
 
Här har vi den trevliga ägarinnan Anna!
 
Även detta en väldigt vacker butik sm låg en trappa ner, därav namnet.
 
Inredning och blommor finns det här.
 
Mycket vackert att titta på!
Kram Anna

11 kommentarer:

www.InWhite4You.se sa...

Vilket himla roligt jobb du har. Man blir lite avis.
Go kväll Lena

Camillas vita villa sa...

Hej!
Oh, vilken mysig liten tripp du har varit ute på. Ska verkligen försöka komma ihåg alla dessa fina platser du har besökt för som sagts innan gör jag små utflykter ibland.
Ha en fortsatt underbart skön dag!
Kram Camilla

Nyanser av vitt sa...

Du har så fina kundbesök vännen. Ha en fin Mors Dag.
Kram Agneta

Eva Agnes sa...

Roligt att resa runt i egna ärenden.
Och, dessutom få se vackra butiker i nostalgisk/romantisk stil.
Kramar
Eva Agnes

Anonym sa...

Vilket underbart jobb du har...

Kram Birgitta

Nyanser av vitt sa...

Jättekul Anna men vi saknade dig. Kanske nästa år...
Kram Agneta

Torpliv sa...

Vilken mysig tur du varit ute på! Lila Ella har jag besökt ett par gånger när jag varit i Lidköping, hon har verkligen mycket fina saker... =)
Önskar dig en fin start på nya veckan! Kram Petra

Anonym sa...

Säger det igen du har ett fantastiskt jobb, behöver du anställa så finns jag på marknaden i augusti;)

loppisen i gällstad var lite svårsålt men det är alltid en risk att sälja lite "dyrare" saker på en loppis då man är omgärdad av 5 kronors fynd;) Men skam den som ger sig;) Rom byggdes inte på en dag och etc etc.

HOppas du har ännu en fantastisk dag på ditt jobb
KRam

Elsa och Helena sa...

Det är det jag säger...du måste ha världens bästa jobb:)

KRAM Helena

Snögården sa...

Hejsvejs!
Undrade just var du var!!
Hoppas att du kommer nästa gång men förstår att du har massor att göra.
Kram på dig!

pepparkakshuset sa...

hejsan anna!

det är alltid lika kul och se alla härliga miljöer som du visar. mysiga ställen de har dina kunder;))

ha en skön onsdag imorgon

kram ELLINOR