torsdag 10 mars 2011

Presentkort och pyssel

Hej!
Jag har gjort ganska många presentkort av mitt handgjorda papper till mina återförsäljare!
Ovanför syns en del av olika varianter jag gjort!
2 modeller finns att välja på.
Denna modell är ett enkelt kort 15 x 10 cm.
Pappret är cremefärgat och innehåller blommor och blad!
Blommorna hamnar ju lite "där de vill" så inget presentkort
blir exakt lika ett annat!
Denna modell går självklart även att få på papper utan blommor i vitt eller cremefärgat om man hellre vill det! Typsnitt och text väljer du själv!
Detta är en annan modell, litet dubbelvikt 7 x 10 cm. (samma som den övre bilden)
Pappret på denna modell är cremefärgat eller vitt.
Det går bra att få sin logga tryckt utanpå, eller en bild.
Inuti trycks valfri text!

Idag har jag pysslat magneter!
Texten är tryckt på mitt handgjorda papper. Sedan är det laminerat, klippt i lagom format, och det jag gjort idag var att limma på magneter på löpande band!
Denna lilla låda har jag lättåtkomlig i mitt kontor.
Men nu har jag även gjort en STOR låda jag kan ha och fylla på med!
12 olika citat finns att välja mellan. En diffus ros ligger bakom texten.
Och så har jag nyheten "Världens bästa..."

mamma, pappa, syster, bror
mormor, morfar, farmor, farfar
vän, son, dotter
Har presenterat dem innan, men inte allihop!
Nu har jag i alla fall ett STORT lager!:)
Idag vann jag en tävling!!
Jag tävlade om en biljett till en föreläsning av Jesper Caron som heter "Strategier för livet" här i Ulricehamn den 20 mars! Skickade förstås in mitt bidrag på ett handgjort papper med vildblommor i, och jag kan säga att jag vunnit tävlingar förr på det pappret!:)
Jag har varit och lyssnat på Jesper Caron en gång innan och gick därifrån med en enorm inre energi, hoppas det blir så igen!
Kram Anna

Inga kommentarer: