fredag 22 oktober 2010

Väntan...

Hej!
Idag blir det bara text utan bilder, sitter på mitt andra jobb och har en stund över, men inga bilder i denna dator.

Vill bara berätta att väntan tycks vara lååång på mina handdukar/bonader...
Började förhandla om detta på allvar efter semestern i början på augusti, och har fortfarande inte fått några varor. Många svängar har det varit hit och dit med trycket av vintagebilden, och nu ska jag få ett 4:e provtryck på måndag. Så fort jag har godkänt trycket sätts processen igång, men jag känner att det måste bli bra innan jag säger o.k!
Vad jag beställt är alltså vita köks-handdukar i halvlinne med 2 olika vintagemotiv och spetskant, samt bonader till vägg med 4 olika vintagemotiv, spetskant och spetsupphänge.

Under dessa väntans tider jobbar jag vidare på disktrasor med 2 olika vintagetryck!
Där är vi i slutfasen med detaljer, så dem bör jag ha inom 3 veckor. Ska försöka få dem att leverera snabbare...

Så jag väntar väl på...och viker kuvert så länge!:)

kram anna

2 kommentarer:

kajsa sa...

Hej!
Vad roligt att du äntligen fått igång en blogg!
Jag är lite glömsk och trött av mig så fönster glömms av emellanåt, som om om det inte vore kallt nog i dessa engelska hus ändå haha!
Allt är bara jätte bra här borta har träffat fina vänner och på onsdag kommer mamma på besök! Längtar till det verkligen :)
Hoppas allt är bra med er också!
Hälsa tillbaka så gott!
Kram

Home No.1 sa...

Hej heja Anna ser med spänning fram emot nyheterna :-)
Vad snyggt du hade gjort vid entrén det där vore nog något för mig!

Kram Annica.