söndag 7 november 2010

Hotellrum & mässa

Hej!
I helgen har jag alltså stått på hantverksmässa i Sollebrunn, en liten årlig tradition!
Det har gått bra, och det var som vanligt mycket folk!
Här är mitt bord.
Här är den ena mässhallen på morgonen.
Och så här ser det häpnadsväckande nog ut bara 40 min efter stängning!
Helt otroligt vad snabba alla är på att packa ner! Jag brukar alltid vara bland de sista...
Och så lovade jag lite bilder på vackra rummet på Hotell Diplomat i Stockholm!
Utsikt från fönstret!
Fantastisk stuckatur i taket!

Helt makalöst fint, jag är svag för sådana detaljer!
Lilla spysjuka Ida...
Sidengardiner...
Ida kvicknade till efter en dags vila. Per & Clara var den dagen på Skansen. När de kom hem och löste av mig var det min tur att göra lite kundbesök.
Så roligt det var att se mina kunder och deras vackra butiker i verkligheten!!
Började på Östermalm hos "Enne.S", fortsatte sedan till city och "Ambiance".
På torsdagen var vi på Söder där jag besökte "Himlen runt hörnet".
Tre härliga ägarinnor med dito butiker!!
Trots allt hann vi med att se och göra mycket i Stockholm!
Fjärilshuset i Hagaparken var klart sevärt, Livrustkammaren, slottet, åka tunnelbana (till barnens förtjusning:)), en halvdag på Söder (mysigt där!!) shopping, promenader, goda restaurangbesök.
Jag är ju en liten work-o-holic, så för mig är det en lisa för själen att komma bort och vila, äta gott, dricka lite rött, slappa, läsa alla tidningar man inte hunnit med, ta långa duschar, helt enkelt njuta! Kundbesök ingår definitivt i att njuta, så det räknar jag inte som jobb!:)
Här hemma jobbar jag alltid till 01-01.30. På hotellet lade jag mig 23.15-23.30 och konstigt nog SOMNADE jag!!
Imorgon blir det datakurs i Dreamweaver....hur nu DET ska gå!
Kram Anna

1 kommentar:

Home No.1 sa...

Hej Anna låter som en MYCKET trevlig tripp och stucken was to die for! Kram Annica.