fredag 26 november 2010

Disktrasorna har kommit!

Hej!

Nu har äntligen disktrasorna kommit!
De är naturvita med svartvitt vintage-tryck,
Jag har jobbat med två olika tryck till att börja med, och kommer
säkert utveckla med fler motiv framöver!
Jag blev såååå nöjd med dem!

Här är båda motiven!


Disktrasa V.65, puss


Disktrasa V.36 änglar



Igår hade jag en ledig dag. Efter ett par veckor med 16-17-timmars
arbetsdagar var det underbart!
Jag var på "Mor & barn-dag" med följande fantastiska upplägg:

Jag, mamma, och mina två systrar Linda & Yvonne åker till Jönköping och shoppar
en gång på våren, och en gång på hösten.

*Vi FÅR 2.500:- var av mamma & pappa att shoppa för.

*Vi får INTE handla till våra barn, bara till oss själva eller hemmet.

*Vi besöker min kund i Jkp - Anna K, en härlig butik!

*Efter det tar vi en underbar grekisk buffélunch på "Pallas Athena"

* Å så shoppar vi loss i centrum tills det stänger.

*Sedan åker vi till A6 och shoppar tills det stänger där.

*Och så bjuder mamma på middag på kvällen på en annan restaurang (det kan variera)
ÄR VI INTE BORTSKÄMDA??:)



Kram Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åk, vilken lyx! Det fick mig att sakna min mamma och våra shoppingturer för en stund
Gittan (Hemtrevligt Ute & Inne)

flenmark sa...

Ja, det är ett UNDERBART upplägg, men oj vad fort en dag går!!! Vi hann inte alls med så mycket som man önskat ju! Fast vi var ju lite sena mot vad det brukar förstås...
Kam Linda (lillsyrran)

flenmark sa...

Tänk så kul att städa/diska med dessa UNDERBARA disktrasor! De är ju helt fantastiska och kommer helt säkert bli storsäljare!!!