onsdag 28 oktober 2015

Min tillfälliga lilla butik!

Hej!

Familj och vänner har tjatat något otroligt att jag ska ha Facebook.
Jag har hårdnackat tvärvägrat... Tills nu då för några dagar sedan då jag gjorde det!
Jag är faktiskt förvånad över mig själv:)

Nåväl, jag behövde ha en privat sida först för att kunna ha en företagssida, så nu finns det 2 sidor.
Tänkte mig att jag kan sprida mina produkter den vägen.

Och då fick jag en idé... Varför inte sätta upp en tillfällig butik?!
Ja, man får sina ryck..:)
Jag har alldeles för mycket textilprodukter på vinden.
Har gett mina återförsäljare chansen att fynda ordentligt i 3 mail, men nu tyckte jag att även privatkunder kunde få chansen. Det finns ingen återförsäljare här i närheten som har textilen i lager.

Här ligger mängder av vackra halvlinneprodukter!
Barnförkläden, väskor, grytlappar, bonader, tygkassar...

Här upptäckte jag en hel hop med mina handgjorda där min gamla
hemsidesadress är tryckt på baksidan. Och då snackar vi om verkligt gammal hemsida...
Korten är det absolut inget fel på, men jag tok-rear ut dem för 10:-/st.
Blomster och vintagemotiv är det på dem.

Lite av Eva Agnes vackra design.

Ja mycket olika saker!
Det är bland textilen man gör de största fynden för där är det grossistpris på det mesta.
Jag hade öppet idag 14-18 och kommer ha det även på fredag 14-18.
Boråsvägen 40, Ulricehamn är adressen. I denna lokal hade jag för många år sedan försäljning av torkade blomsterarrangemang när det var populärt.

Det kom mycket folk idag, och då är enda marknadsföringen just Facebook (och en gatuskylt utanför). På fredag har jag även annons i lokaltidningen.
Blir det lika mycket folk på fredag också blir det nog fler tillfällen!

Har ni vägarna förbi är ni VARMT välkomna!
Det går att bestämma tid efter överrenskommelse också.
Kul det här!:)

Kram Anna


Inga kommentarer: