torsdag 1 oktober 2015

Kundbesök

Hej!
Ja, nu är det äntligen dags att ge sig ut på höstens kundbesöks-turer!
1 dag/vecka är min plan ett bra tag framöver. SÅ roligt det är!
Nu ska jag berätta om några av dem jag besökte igår.

Igår var jag runt Göteborgsområdet.
Här har vi mor och dotter som driver "Dorabellas cafè & Present" i Landvetter.

Precis som det låter är det ett kombinerat café som även har presenter.
Här har jag aldrig varit innan, det har inte varit öppet så länge.

Här var det många av mina produkter samlade på ett nät!

Mycket vackert fanns det!


Jag åkte till Kungsbacka där jag inte har någon kund.
Fick inget napp direkt, så jag var på väg vidare när jag fick syn på "Marys house"!

Där hoppade jag in och ägarinnan Susanne ville handla diktkort!

Lite av en specialité var kuddar, det fanns det gott om!

Inredning, porslin...

...vackra dukningar...
...och en härlig avdelning med gamla saker!

Turen gick vidare till Hyssna och butiken "Blommigt & Prickigt".

De har verkligen exponerat mina diktkort fint vid kassan!

Denna enorma butik har olika plan och avdelningar.

Utanför finns växter och bredvid finns café/bageri,
så här skulle man lätt kunna spendera en halvdag!

Vart turen går nästa vecka vet jag inte än.
Men att det kommer bli en rolig dag - det bara vet jag ju!
 
Kram Anna


2 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Vilken härlig tur det måste ha varit!
Och lite nya kunder är ju aldrig fel. Kul!
Ha en skön helg!
Kram!

Anonym sa...

Alla dessa härliga butiker, blommigt och prickigt måste jag besöka.
Ha en härlig helg!
Kram Birgitta