onsdag 14 januari 2015

Öppet hus mässan

Hej!
Ville bara visa hur min monter blev på Öppet hus-mässan i Jönköping!
Det var 8-10 januari.
Körde ett liknande koncept som jag hade på Formex, men något
färre möbler i montern.
På så vis fick jag med mig allt i en bil.

Det är en trevlig mässa där det ingår lunchbuffé i biljetten.
Mässan vänder sig till blomsteraffärer och inredningsbutiker.
Min snälle sambo följde med och hjälpte mig med el och lite annat.
Det underlättade stort och montern var klar på 5 timmar!
Så här ser det ut när man är en liten bit på väg...
Jobbar som en iller just nu på att få iväg alla order jag fick.
Vi ska nämligen sticka iväg till värmen i nästa vecka...:)
Så nu hinner jag inte sitta här längre - nu måste jag ner i källaren och tillverka papper!

Kram Anna


5 kommentarer:

Loppisälskare sa...

Åh så fint det ser ut! Så härligt att få jobba häcken av sig och sedan landa med den i solstolen. Ha det så skönt!
Kram RosMarie

Maj sa...

Din monter ser väldigt romantisk och trevlig ut. Hoppas du träffade några nya kunder /M

Sofia sa...

Hallå! var så kul att träffas..och jag har ju ett foto med dig i din monter... ;) Du hade gjort så fint!
Kramis Sofia

Anonym sa...

Jättefin monter, men jag förstår att det är mycket jobb.
Ha en skön semester...
Kram Birgitta

Sofia sa...

Du har mejl från mig.... =D