fredag 20 april 2012

Reportage om huset!

Hej!

Ja, då var man med i tidningen igen:) Denna gång var det i dagens Borås Tidning med reportern Yvonne Gunnerius och fotografen Lars-Åke Green. Yvonne gjorde ett reportage om min papperstillverkning i höstas, och blev nyfiken på huset och ville komma tillbaka. Det fick hon ju gärna!:)

Inte är det lätt att ta foto från en tidning...


Tyvärr är bilderna lite mörka även i original.









Jag hoppas kunna få originalbilderna mailade!

Idag blir det hektiskt! Jag ska packa bilen för imorgon ska jag stå på marknad i Gölingstorp och sälja. Det tar några timmar...Så måste jag hinna träna också. Och ikväll ska jag till Göteborg på Laleh-konsert. Fick biljetten i julklapp av sambon för att jag tyckte hon var så bra i "Så mycket bättre". Ska även förbereda mat till kvällen och försöka hinna dammsuga huset också...Nä- bäst att sätta fart!

Kram Anna

13 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Du börjar bli en riktig lokalkändis vännen. Ni bor så himla fint. Ha det toppen ikväll. Jag gillade också Laleh i programmet och henns nya låt "Some die young" är ju underbar.
Kram Agneta

Sofia sa...

Det var värst vad du har mycket att göra.....
Kul med reportaget!
Ha det gott i helgen,
Kram Sofia

Betongglädje sa...

Vad roligt med hemrepotage! När kommer tidiningen ut? Ska köpa den, jag är hemma och sjukskriven med lunginflammation så jag behöver nåt att läsa i.
Semestern såg underbart ut!
Ha en fin kväll!
KRAMIS

Chokladvillan 1910 sa...

Nä men fy vad du har att göra !!! Haha här blir det ett glas vin & myspys framför datan hehe ;) Jäklar vad städat & fint du får ha det nu när tidningarna är där för jämnan ;) Det är bara att njuta !
Ha en härlig fredag & helg !
Kram Anki

www.InWhite4You.se sa...

Oh du är allt kivinnan med många järn i elden du. Stort Grattis till alluppmärksamhet igen. Ha En bra helg. Kram Lena

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en trevlig helg

Kram Rosa

Härliga Livet sa...

Kikar in och hälsar dig en trevlig helg. Glöm inte andas mellan dina uppdrag.
Ha det så trevligt på konserten.
Kram Pernilla

Anonym sa...

Härligt reportage, så fint du har det. Har varit på Gölingstorps marknad några gånger, men i morgon skall jag jobba.

Kram Birgitta

Snögården sa...

Vad roligt att få vara med i tidningen,du har ju ett underbart hem.
Härligt att semestern var bra och solig. Vår all inclusive i januari var heller inget att ha. Hoppas allt är bra .
Kram

Lavendel o Lantliv sa...

Grattis till reportaget, hoppas att du drar mycket folk på marknaden Kram Eva-Lena

Torpliv sa...

Kul med reportaget, har inte läst tidningen ännu, det får jag ju ta och göra nu! =) Låter som om din helg är alldeles fullbokad, fast med roliga saker! Hoppas det blir en bra konsert ikväll och lycka till på marknaden! Kram Petra

Anonym sa...

Det var ett underbart reportage och så vackra bilder... Gillade speciellt den med spegeln och de två vackra barnen;)

Åh vad roligt med Göllingstorp hade så gärna åkt dit men ett kalas och en feber satte stopp för det, tur att det inte är sista gången. HOppas du säljer som bara den och har roligt.

Önskar dig en härlig helg
Kramar

Butik Älva sa...

Oj vilken massa bilder!!
Roligt att få visa upp sitt fina hem på det viset! Roligt att ha som minne oxå!