söndag 17 april 2011

Konsert & trädgård

Hej!

I torsdags kväll var jag och döttrarna 8,10 år på Di Leva-konstert i Borås! Det är något med denne man och hans musik som får mig alldeles lugn och glad och i total balans! Det var säkert min 20:e konstert, men den var som alltid magisk! Det var den äldsta dottern Claras 6:e Di Leva-spelning, och Idas 2:a. De var extra nöjda, för de fick varsin autograf och kram efteråt, själv nöjde jag mig med en kram:)

Jag lät perennerna stå som de var i höstas, som ju "experterna" säger är det bästa. Så då ser det ju väldigt trist ut så här års...Vet att det är lite tidigt att klippa ner dem, men kunde bara inte hålla mig idag när det var så LJUVLIGT väder! Så här ville jag inte ha det längre.

Men efter 3 timmars slit ser det bättre ut!
Jodå, perennerna lever trots den hårda vintern som var. Även om jag är en sann vinter-hatare kan kan inte upphöra att förundras över att naturen hela tiden kommer igen, och igen. Nu är det några rejäla rabatter på framsidan också som ska rensas, blir det lika fint imorgon kör jag på med dem!

Kram Anna

Inga kommentarer: