fredag 31 oktober 2014

Mässa på gång m.m

Hej!
Nu är det hantverksmässa på gång!
Detta är nog enda gången detta år jag är ute direkt mot privatkund (kanske en liten till...)
I helgen står jag i Sollebrunn 10-16 lör och sön. VÄLKOMNA!
Mycket förberedelser med fokus på storsäljaren - diktkort!:)

Jäkla fåglar!! Ja - faktiskt!:(
Jag hade gjort ljungplanteringar som var som sagolandskap!
Nu är det bara skräp kvar! USCH, vad fåglarna har rivit sönder precis ALLT!!:(
Man får väl lägga stenar eller något mellan ljungen så får det nog vara ifred.
Jag är så irriterad på dem!:(
Halloween-dotter (till höger)

MATILDA åker ut i IDOL????????!!!
WHY?? Hon har varit BÄST hela vägen!:(
 
Kram Anna


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med mässor, får aldrig nog av dem. Här är det skatorna som möblerar om i mina lådor.
Och gör även annat bus...
Kram Birgitta