måndag 21 mars 2011

Efterlysning, idéer, halsband m.m

Hej!
Idag börjar jag med en efterlysning!
Jag har fått en inbjudan till "blogg-drottningen" (kan man säga annat med så många läsare/dag?!:) Violas Romantiska hems bloggträff i Slotts och Herrgårdsmiljö. Träffen är för bloggare och låter hur trevlig som helst! Det är den 14/5 med övernattning om man vill.
Läs mer fakta från i lördags i Violas blogg! Jag har anmält mig och undrar om det händelsevis finns fler bloggare i VästSverige som ska åka dit? Vi kanske kunde samåka?
Hör gärna av dig i så fall!
Detta presentkort gjorde jag för någon vecka sedan!
Detta är min lilla idébok... Så fort jag får en ny idé hamnar den här, i enkla skisser!
Sedan kan vägen vara ganska lång från idé till färdig produkt har jag lärt mig...
Just nu är jag svårt sugen på att låta tillverka någon liten väska med vintage-motiv och spets...Vitt kraftigt halv-linnetyg. Kanske en stor och en liten...?
Många idéer ryms i denna bok. Alla blir inte verklighet, och alla är nog - handen på hjärtat - heller inte så bra... Ballonger t.ex, nja, den får nog strykas... (eller?:))
Jag köpte ett gäng sådana här fina hängen på rea på Ib Laursen för ett tag sedan. Vet inte vad jag ska ha alla till än, men det kommer väl någon idé.
Men så kom jag på att jag kunde skicka några av dem till en av mina kunder som håller på med smycken! Helen, som har butiken Eternelia
Här är 3 härligt unika halsband jag fick tillbaka häromdagen!
Ljuvligt blommigt band med tofs i hänget!
Min personliga favorit!
Så mycket detaljer, så mycket arbete!
Här blir jag nog definitivt ensam om dessa fantasifulla smycken!

Kram Anna

2 kommentarer:

Viola sa...

Hur går det för dig, har du fått tag i någon ännu, ha en fin helg, kramen

Viola sa...

Har du kollat med bloggen änglarum, torr hon finns i närheten utav dig, VIOLA